/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
gps emap
Fra : mahela
Vist : 395 gange
60 point
Dato : 16-05-02 21:59

Er der nogen der har nogle ram til en garmin emap de vil sælge, eller ved hvor man kan købe dem billig, og hvor meget ram man skal bruge for at få maskinen til at køre, hvor man finder kort billig

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-05-02 05:59

> Er der nogen der har nogle ram til en garmin emap de vil sælge, eller
> ved hvor man kan købe dem billig, og hvor meget ram man skal bruge for
> at få maskinen til at køre, hvor man finder kort billigen, det må kunne

Jeg har haft en emap som jeg solgte. Til den havde jeg 32 MB ram så hele
danmark og lidt af tyskland kunne være i den på samme tid.
Jeg har stadig kort over Danmark og Tyskland liggende.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Kommentar
Fra : mahela

Dato : 17-05-02 07:54

"Tom" skrev d. 17-05-02 05:59 dette indlæg :
>
> > Er der nogen der har nogle ram til en garmin emap de vil sælge, eller
> > ved hvor man kan købe dem billig, og hvor meget ram man skal bruge for
> > at få maskinen til at køre, hvor man finder kort billigen, det må kunne
>
> Hej tom vil du sælge kortene og hvad er prisen >
> --
> Tom
>
> Unofficial FORD site Denmark
> http://members.tripod.com/FORD_DK
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-05-02 15:27

> > Hej tom vil du sælge kortene og hvad er prisen >

Jo jeg vil godt sælge men din e-mail adr. virker ikke.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Kommentar
Fra : mahela

Dato : 17-05-02 17:53

Hej tom prøv poul_erik@post.cybercity.dk

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 60 point
Dato : 14-07-02 06:54

Hvis spørgsmålet er løst må du gerne være sød at lukke dette ??

Kommentar
Fra : PierreAlsing

Dato : 29-09-02 09:56

"Tom" skrev d. 17-05-02 05:59 dette indlæg :
>
> > Er der nogen der har nogle ram til en garmin emap de vil sælge, eller
> > ved hvor man kan købe dem billig, og hvor meget ram man skal bruge for
> > at få maskinen til at køre, hvor man finder kort billigen, det må kunne
>

Hej

Jeg har både et Garmin eMap 64Mb hukommelseskort samt Mapsource Europe til salg.

Pierre

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-09-02 11:59

Hvad er prisen på ramkortet iil emap
mvh per

"PierreAlsing" <PierreAlsing.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:adyl9.52098$Qk5.1912967@news010.worldonline.dk...
> "Tom" skrev d. 17-05-02 05:59 dette indlæg :
> >
> > > Er der nogen der har nogle ram til en garmin emap de vil sælge,
> eller
> > > ved hvor man kan købe dem billig, og hvor meget ram man skal bruge
> for
> > > at få maskinen til at køre, hvor man finder kort billigen, det må
> kunne
> >
>
> Hej
>
> Jeg har både et Garmin eMap 64Mb hukommelseskort samt Mapsource Europe
> til salg.
>
> Pierre
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>