/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Optage lyd fra fx. dr-netradio
Fra : olefahnoe
Vist : 974 gange
50 point
Dato : 12-04-04 00:58

hej drenge

jeg leder efter et program der kan optage det der kommer ud af lydudgangen .....

jeg vil gerne optage fx nogle lyd ting fra nettet som man ikke kan downloade

ole

ved godt jeg plejer at give flere point men der er ikke så mange i kassen lige nu

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-04-04 01:00

Du kan jo sætte en mikrofon hen til din højtaler.

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 12-04-04 01:01

ja tak refi men det kunne jo være smart hvis det var digitalt ikk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-04-04 01:05

Det har du da ret i - men det har jo en årsag at det ikke kan downloades.

Hvad er det for noget du vil downloade?

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 12-04-04 01:10

ja der er jo nok en årsag til at de ikke skal downloades men der for kan man jo godt gøre det hvis man gerne vil høre det i bilen på vej på arbejde og så smide den brændte cd væk lige efter man har hørt det

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-04-04 01:15

Du kan da optage radio med mediaplayer hvis jeg ikke tager meget fejl
Mvh sune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-04-04 01:16

Det var nu ikke det jeg mente - men mere hvad det var for noget du ville downloade.

Hvis det bare er musik kan du jo optage det fra radioen.

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 12-04-04 01:17

Tjenesten's gl. arkiv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-04-04 01:19

?????

Det blev jeg skutte klogere af ??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-04-04 01:22

Det er ski da også ligemeget men hvordan man kan optage nå

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 12-04-04 01:23

nemlig sune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-04-04 01:27

Jamen for fanden - det er sku da svært at svare på når man ikke ved hvad det er.

Hvis det er et eller andet man ikke må behøver det vel ikke ligefrem at være digitalt.

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 12-04-04 01:29

ET PROGRAM DER KAN OPTAGE ALT DER KOMMER UD PÅ LYDUDGANGEN

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-04-04 01:37

Sådan et FINDES IKKE

Du kan sætte en båndoptager på din lydudgang og optage af den vej.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 12-04-04 01:39
Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 12-04-04 01:41

BLOW ME refi

har selv fundet et mini recorder 2004 fra www.download.com

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-04-04 01:42
Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-04-04 01:44

Det tror jeg da ikke løser problemet - Det kan Mediaplayer da også.

Jeg har en eller anden ide om at det ikke er film eller musik.....

Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 12-04-04 01:44

Tak for svaret tedd.

tedd vinder fordi han ved hvad han snakker om

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-04-04 01:47

Kan være jeg en dag finder ud af hvad det i det hele taget gik ud på....