/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Køb af brugt Adria 390
Fra : maria22
Vist : 780 gange
100 point
Dato : 11-04-04 23:12

Vi har fundet en Adria 390 fra 1989 (med fortelt) til ca. 10.000kr, som vi snart skal ud at se på. Er der nogle der kan fortælle os, hvad vi især skal være opmærksomme på? Er der nogen der har erfaringer med denne type vogn?
Er der eventuelt en side på nettet, hvor man kan læse om brugte Campingvogne?

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 11-04-04 23:35

Jamen i skal selvfølgelig ned under den og se efter at den ikke er rusten som det første Så skal i ind i vognen og snuse om der lugter friskt og ikke muggent da det er vigtigt at den er tør inde i isoleringerne så ville jeg da undersøge gas installationer og el installationer og om der evt for nyligt er foretaget en gas kulilte test og først derefter tænke på det sådan mere æstetiske ang indtræk farver mmm
Mvh Sune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-04-04 01:56

Umiddelbart lyder prisen vanvittig billigt. Er der nogle fejl på vognen I ved i forvejen?

Kommentar
Fra : maria22

Dato : 12-04-04 09:12

Nej der er nemlig ikke nævnt nogle fejl, og derfor er vi også ret skeptiske med henblik på prisen.
Vi har hørt at der kan være fugtskade på mange adria modeller, og derfor vil vi selvfølgelig være på vagt over for det.
Sælgeren har sendt os billeder, og vognen ser meget godt ud.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-04-04 11:38

Hvis ikke I umiddelbart finder et eller andet er det bare om at købe i en fart.
Prisen er ca. 50% af hvad den normalt ville koste - så der er da lidt til småreparationer.

Godkendelse af svar
Fra : maria22

Dato : 27-04-04 12:34

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 29-06-04 17:20
Kommentar
Fra : maria22

Dato : 29-06-04 18:55

Ja tak, jeg har købt, og rent faktisk solgt og købt en nyere knaus siden da. Tak for de mange svar. Jeg lukker spørgsmålet