/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Porcelæns lysestage æg
Fra : TariLiex
Vist : 611 gange
100 point
Dato : 11-04-04 20:46

Hej

Jeg har i godaften/morgen Danmark set de har sådan nogle porcelæns æg stående med stearin lys i, jeg har snart ledt alle steder på fyn, og noget af jylland... Jeg kan IKKE finde dem...

De er hvide, glaseret og med sådan nogle huller i, så lyset kan komme ud....
HJÆLP!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-04-04 21:50

Her på Sjælland kan /kunne de fås i bilka
Mvh Sune

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 11-04-04 23:04

Er det sådan nogle med fod? For jeg har lige været på falster, der havde min svigermor nogle, men ikke de rigtige... Dem jeg søger har fod, og skilles vist nok ad på midten....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-04-04 23:08

Det er æggeformet og på størrelse med et strudseæg skilles på midten af porcelæn hvidt blankt med fletmønster i øverste halvdel uden fod
Mvh sune

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 12-04-04 09:46

hvordan står de så? når der ikke er fod

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-04 22:59

Ups havde slet ikke set dit spørgsmål før nu
De står godt de er jo flade i bunden
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-04-04 00:07

Husk at lukke
Mvh sune