/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Elkjær
Fra : dannyelkjaer
Vist : 845 gange
20 point
Dato : 11-04-04 17:34

Jeg ønsker oplysninger om Elkjær slægten fra Børkop egnen, samt slægtens forhold til Smidstrup kirke. Ligeledes slægtens forbindelser til Klein slægten.

Kommentar
Fra : senta

Dato : 11-04-04 17:49

Ved at søge på navnet Elkjær på FS. er der 113 x hit på navnet Elkjær fra Vejle, og der er hit på 6x Klein , du oplyser ikke om årstal osv, så det er svært at hjælpe dig.
prøv at søge selv på FS. og Google
Senta
You searched for: Elkjær, Vejle, Denmark, Denmark
Exact Spelling: Off
[refine search]
Prepare selected records for download

International Genealogical Index / Denmark - 113
Select records to download - (50 maximum)
1. Soren Peter Elkjer - International Genealogical Index
Gender: Male Birth: Erristoe, , Vejle, Denmark

2. Rasmus Hansen ELKJAER - International Genealogical Index
Gender: Male Birth: 12 JUL 1811 Errids, , Vejle, Denmark

3. ANDREAS ELKJAER MATHISEN - International Genealogical Index
Gender: Male Christening: 28 JUN 1874 Smidstrup Sogn, Vejle, Denmark

You searched for: Klein, Vejle, Denmark, Denmark
Exact Spelling: Off
[refine search]
Prepare selected records for download

International Genealogical Index / Denmark - 6
Select records to download - (50 maximum)
1. Regina Klein - International Genealogical Index
Gender: Female Birth: 20 MAR 1882 Barrit, Vejle, Denmark

2. Christiane Marie Klein - International Genealogical Index
Gender: Female Birth: 18 MAY 1859 Graverhuus Mark,Hover Parish, , Vejle, Denmark

3. Christiane Marie Klein - International Genealogical Index
Gender: Female Christening: 26 JUN 1859 Hover Parish, , Vejle, Denmark

4. Maren Caugusta Klein - International Genealogical Index
Gender: Female Birth: About 1838 Graverhuus Mark,Hover Parish, , Vejle, Denmark

5. ANE EVA KLEJN - International Genealogical Index
Gender: Female Marriage: 24 OCT 1874 Skjold, Vejle, Denmark

6. ANNA MAGDALENA KLEIN - International Genealogical Index
Gender: Female Marriage: 07 AUG 1772 Vejle, Vejle, Denmark

Kommentar
Fra : senta

Dato : 11-04-04 17:55
Kommentar
Fra : senta

Dato : 11-04-04 18:03

I 1950 boede der en Hanne Elkjær i Gl. Højen Vejle amt, du kan nok finde oplysninger i vejviseren på Vejle bibliotek .
Fra Dis-danmark aneefterlysning.
Senta

Elkjær og Klein
http://www.dis-danmark.dk/forum/read.php?f=1&i=23451&t=23425#reply_23451
http://www.dis-danmark.dk/forum/read.php?f=1&i=30082&t=30065#reply_30082

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 11-04-04 20:29

I telefon - bogen Odense Telefonbog er der mange med efternavn Elkjær,+ en del med navnet Klein
eskild

Kommentar
Fra : kandutc

Dato : 10-05-04 22:34

Du kan låne bogen "Smidstrup - spredte træk af sognets historie", af Preben Mikkelsen, på biblioteket, og på side 340 under Vellinggård, så får du hele historien og det rette familie sammenghæng.
kandutc,

Kommentar
Fra : poul01

Dato : 11-07-04 19:15

ang,elkiær dannys oldefar født 15//11/1858
_0ldemor _ 13/11 1867 fødenavn klein på års præstegård