/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvad Betyde det her
Fra : Surf
Vist : 357 gange
50 point
Dato : 16-05-02 18:01

Scheduled Web Site Maintenance
Thursday, May 16th, 2002

All BioWare IP addresses have changed, disrupting the BioWare site (www.bioware.com), our BioWare Forums (forums.bioware.com), and the Neverwinter Nights site (www.neverwinternights.com).

Until your ISP reflects the changes (it may take up to several days), these sites will be unavailable to you and you will see this lovely page!

We apologize for this inconvenience, but it was out of both BioWare’s and our Internet Service Provider's control. ARIN (American Registry of Internet Numbers) is re-numbering the blocks assigned addresses of many ISP’s to reclaim many of the wasted IP addresses out there.

You will soon be resumed back to your regularly scheduled browsing!

betyde det at jeg skal ha en ny IP addrese eller hvad ja hvad betyde det

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 16-05-02 18:12

Er det ikke hjemmesiden, der har fået ændret sin Ip-adresse?
- Det sker sommetider hvis din internetudbyders servere ikke er opdateret med de nyeste oplysninger.

En ting er sikkert, du behøver ikke gøre noget.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 16-05-02 21:22

forklar lige det en gang mere og så lidt bedere ikk

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 16-05-02 23:26

Hej

Nej,--du skal ikke have en ny IP-addr. De (BioWare ) er simpelthen ved at lave en hovedrengøring på omtalte sider :
www.bioware.com - forums.bioware.com - www.neverwinternights.com.
De skriver at de (BioWare) faktisk ikke selv har haft indflydelse på denne oprydning. Det er noget der hedder: ARIN (Amerikansk registering af internetnr.) De er ved at finde ud af hvor mange ip-addr. der ligger og flyder rundt omkring,--til ingen nytte hos forskellige ISP.
Denne "Maintenance" kan godt vare nogle dage,--men du vil blive bekendtgjort med hvornår du kan vende tilbage til din
normale Browsing.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 27-05-02 01:24

Hej Surf

Hva`så ,---kunne du bruge min kommentar ???

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Arnvig

Dato : 03-07-02 13:55

Det betyder at Bioware ændrer IP-adresse.
Det har ingen praktisk betydning, undtagen i den korte periode der
går intil din DNS server er fuldt opdateret (2-3 dage).

Søren

Kommentar
Fra : gigoVpjevs

Dato : 04-12-02 16:25

Ja plz gå lige ind på "Problemer med mIRC" jeg har altså seriøse mega problemer !!!!!!!!!

Mvh TDS.dk|BiZkiT^

Ps. Visit #TDS.dk (On QuakeNet) - www.clan-TDS.dk -
jeg skal altså have løst det problem i en fart med mIRC, jeg har ikke tid til at være inaktiv i vores cs clan !!! har allerede været inaktiv i 1 dag, og jeg er ved at blive sindsyg af at ikke være på mIRC !!

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 04-11-06 08:36

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål