/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Sletning af automatiske ord i XP
Fra : henrikkatholm
Vist : 353 gange
100 point
Dato : 10-04-04 21:23

Hvordan sletter man de automatiske ord, der "popper op" som et forslag, når man taster et ord op ind i en box i fx Internet Explorer??

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 110 point
Dato : 10-04-04 21:25

Sådan gør du
1. Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner.
2. Klik på fanen Indhold.
3. Klik på Autofuldførelse under Personlige oplysninger.
4. Klik på Ryd formularer og Ryd adgangskoder under Ryd oversigten for autofuldførelse.
5. Klik på OK.

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 11-05-04 01:32

Eller måske endnu mere simpelt og med mulighed for at sortere:
Du vælger blot combo-boxen hvor auto-fyldet popper op og trykker pil ned indtil du kommer frem til den post som du gerne vil slette og så trykker du delete - simpelt men effektivt

-Så ser bedstemor ikke at du har søgt på "small chinese boys" på google samtidig med at hun kan fortsætte med at udvide sin søgning på "chokoladekage ostefyld"

Godkendelse af svar
Fra : henrikkatholm

Dato : 27-03-05 22:34

Tak for svaret arlet.