/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Flere dvd film på 1 dvd skive??
Fra : TPJensen
Vist : 433 gange
100 point
Dato : 10-04-04 21:06

Hvordan ligger man flere film dvd film ned på en skive????
Jeg bruger dvd shrink til at rippe med og til at presse filmen ned i en passende størrelse...
hvilket program skal jeg bruge til at lave det med og der skal selvfølgelig være menu på også så man kan vælge hvilken film man vil se....

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 110 point
Dato : 10-04-04 21:18

Jeg kan anbefale mydvd, de har gjort det meget let selv at sætte sine menuer op, og selve brænderdelen er en af de nemmeste.
Men også nero, som mange andre foretrækker kan de samme funktionen, så i sidste ende er det et spørgsmål om havd man selv syntes.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-04-04 21:20

Og ja blot du holder dig indenfor max-grænsen, kan du have så mange film på der er plads til.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-04 21:20

Tja - hvis du kan få filmene til at være der er det da bare at brænde.

Den her kan da klare alt med menu osv.
http://www.ulead.com/dmf/trial.htm

Godkendelse af svar
Fra : TPJensen

Dato : 10-04-04 22:10

Tak for svaret ellebye.