/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Lakering af Mercedes W124
Fra : arkibald
Vist : 1241 gange
50 point
Dato : 10-04-04 21:05

Jeg overvejer at få min 'gamle' 250D fra 1987 sandblæst og omlakeret her til sommer. Hvad skal man regne med at det koster - og kan det betale sig?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-04 21:06

Et ordentlig stykke arbejde - omkring 25.000

Uordentligt - 10.000

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-04 21:08

Så kan du selvfølgelig spare en del ved at lave hele afmonteringen selv.

Kommentar
Fra : arkibald

Dato : 10-04-04 21:11

Et lille dumt spm. Hvad skal afmonteres?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-04 21:16

ALT hvad afmonteres kan.
Ville du ikke sandblæse?

Kommentar
Fra : scobbi

Dato : 10-04-04 22:31

hejsa det er ikke nødvendigt at sand blæse det en omlakering koster ca 18000 10000sort

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-04-04 23:21

Man Sandblæser som regel ikke en hel bil men sliber den og du kan godt få en flot ordentlig proof lakering til langt under 25.000,- med mindre der skal være guld i malingen
og det man evt selv kan gører er at pille lister lygter og gummikanter af Du kan evt også selv slibe det er ihvertilfælde noget af det der kan gører det billigere Aftal det med autolakereren.
Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 10-04-04 23:32

Ja ja det bliver nu ikke meget under 25.000 hvis du vil have den sandblæst og det var det spørgsmålet gik ud på

http://www.helstedautolakering.dk/feedback.htm

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-04-04 00:06

Husk at lukke
Mvh sune

Kommentar
Fra : egoland

Dato : 28-04-04 20:11

Hvorfor egentlig sandblæse hele bilen? Er du ikke tilfreds med farven? Hvis du har lavet rustarbejde, så nøjs med at sandblæse de steder, der stadig er små rustpletter, og slib resten som til en vanlig lakering. Hvis du selv afmonterer, sparler det groveste og dækker af, kan du nok finde en autolakker, der til at snakke med om prisen, og i øvrigt kommer det også an på, om den skal lakkes indvendigt. Som du kan se, er der mange "hvisser" i det, du spørger om, så du må forklare lidt om, hvad dit ønske mere specifikt går på.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-04-04 20:15

Hallo arcibald er du der ?????

Godkendelse af svar
Fra : arkibald

Dato : 15-10-04 10:36

Tak for svaret refi. Undskyld forsinkelsen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-10-04 14:52

Ingen årsag - og selv tak.