/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock din Nokia mobil billigt!!!
Fra : chinabox
Vist : 265 gange
5 point
Dato : 10-04-04 18:16

Alle ved hvor irriterende det er når man lige har købt sig en ny mobil og den er låst til et bestemt selskab! Men det kan der laves om på! Få din mobil låst op!!! Det er nemt og billigt og 100% lovligt! Interesseret?
Det tager 2 min, det eneste jeg skal bruge et det IMEI nummer som din mobil har! (tast *#06# på din mobil og dit IMEI vil kunne ses), og hvilket selskab den er låst til(Sonofon, Telia, TDC, Debitel, osv...) ALLE NOKIA MOBILER LÅSES OP!
Kontakt mig på mail ellers msn: Happybent2003@hotmail.com
Det er billigt, det koster KUN 50 kr pr. tlf, rabat ved flere!!!

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 10-04-04 18:21

Chinabox:

Jeg tror ikke du får så mange henvendelser herindefra bla. pga. dette Tip hvor det tilbydes gratis http://www.kandu.dk/dk/tip/7521

......og måske du skulle have lavet det som Tip i stedet for et spørgsmål

Mhh
Wilduhr

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-04-04 18:22

Jeg har da et link til gratis nokia oplåsning såe hvoffor betale for det ???? Og så sku du måske ind et andet sted end her
Mvh Sune

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 10-04-04 18:26

find en unlocker i nærhede af hvor du bor her www.dkunlock.dk
mange gør det gratis (nokia)
andre tilbyder programet gratis (til nokia)
og der findes gratis sider til unlock af nokia

hilsen Bjarne
www.openphone.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-04 18:27

Konkursen nærmer sig

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-04-04 18:44
Kommentar
Fra : dabj

Dato : 10-04-04 21:49

->Teil
Din lyseslukker

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 10-04-04 22:52

Gratis på www.helloo.dk men det ved i jo alle efterhånden...
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : mayday83

Dato : 14-04-04 12:52

ahmm...Er der nogen der kan låse en Samsung s300 op??

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 14-04-04 19:43

Der er du nok nød til at kikke på www.dkunlock.dk
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-04-04 00:05

Husk at lukke
Mvh sune

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 28-04-04 01:10

Han lukker nok ikke da det ikke er et spørgsmål men blot en reklame..
Hilsen Dan