/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mistede kode til login - MS xp -
Fra : popsmolfen
Vist : 461 gange
20 point
Dato : 10-04-04 13:09

jeg har tidliger været ude for at havde glemt en loginkode
jeg havde lige formatert den og lagt windows XP inde. det var sent på aften og jeg ville bare i seng. senere da jeg ville installere de sidste programer.. kunne jeg desværre ikke huske koden..
WOOOT hvad gør man så.. til sidst blev jeg nød til at ligge xp ind igen..

men til næste gang jeg kommer til at gøre det igen.. havd kan jeg gøre for at fjerne kode og slippe for at ligge xp ind igen?

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 10-04-04 13:26

Jeg går ud fra at det er en kopi.. Derfor snakker vi ikke om det her på siden. Skriv en mail til eliminate@darclan.com. Så prøver vi at finde ud af det.

Kommentar
Fra : 8x140844

Dato : 10-04-04 13:26

måske virker dettte.... når du skal logge ind så kan du trykke Ctrl+Alt+Delete for at få login-in noksen frem som i win98 her skal du skrive Administartor som brugernavn, og intaste din administratorkode hvis du ellers har lavet sådan en under installationen, hvis ikke så trykker du bare enter.

Mener dette virker
Hilsen

Dan

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 10-04-04 13:27

nej.. sorry.. Jeg har misforstået spørgsmålet.

Kommentar
Fra : 8x140844

Dato : 10-04-04 13:27

er det ikke koden til at logger ind med? det er vel ikke din produktnøgle?

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 10-04-04 13:28

hmm.. Har du prøvet at starte i fejlsikret tilstand, eller lavet en WinXP repair?

Kommentar
Fra : 8x140844

Dato : 10-04-04 13:30

jamen hvis han starter i fejlsikret tilstand så kan han jo stadig ikke ændre sin kode med mindre at han kan huske den gamle.....hvis han ikke gør som jeg tidligere harnævnt eller hvis det ikke virker så skal han køre en repair

Accepteret svar
Fra : ting27

Modtaget 30 point
Dato : 10-04-04 13:33

Hvis han kan starte i fejlsikret tilstand kan han rode i registreringsdatabasen og slette brugeren hvortil han har glemt sit pass.

Kommentar
Fra : 8x140844

Dato : 10-04-04 13:43

åhh ja det kunne han jo prøve...... "ting27" hmm ved du hvordan du gør det "popsmolfen"?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-04 13:44

Lad os nu lige få at vide hvad det er for en kode.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-04-04 13:58

Er det for kunne "køre" med XP.
Er det for at logge ind som administrator.
Hvis du lige har lagt XP ind og ikke lavet password:
bruger = administrator
passw = et du finder på
Eller hvad er det du vil.
Emesen.

Kommentar
Fra : 8x140844

Dato : 10-04-04 14:01

jeg har fåerstået det sådan at det er hans login kode han har gelmt. Han skriver: jeg har tidliger været ude for at havde glemt en loginkode

Godkendelse af svar
Fra : popsmolfen

Dato : 10-04-04 14:11

Tak for svaret ting27.

ja det var login kode der blev glemt...
og jeg skal prøv at gøre som du siger til næste gang.. mange tak!