/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Intern HTTP 500-serverfejl dekoration
Fra : Andreas1982
Vist : 528 gange
20 point
Dato : 10-04-04 01:05

Er det muligt at rette i den viste tekst ved 500 fejl?
Jeg skal blokere for nogle bestemte sider på en netcafe og vil gerne have ungertil at få en "Der fik jeg dig!" besked istedet for "Der skete en fejl...."

Venlig hilsen
Andreas

Kommentar
Fra : njnnjnnjn

Dato : 10-04-04 09:46
Kommentar
Fra : njnnjnnjn

Dato : 10-04-04 09:47

Hovsa! Hvad bruger i til at blokere med ?

NJN

Kommentar
Fra : njnnjnnjn

Dato : 10-04-04 09:47

Hovsa! Hvad bruger i til at blokere med ?

NJN

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 10-04-04 18:55

Ninja - en anden bruger har lært mig tricket med HOSTS filen ( c:\WINNT\system32\drivers\etc )
Forklaringen ligger i filen.

Hvis du ikke kan finde ud af det så kig i tråden " C:\WINNT\system32\drivers\etc HOSTS FIL " hvor moneypenny har svaret meget grundigt.

Jeg kan forøvrigt oplyse at Digiweb ikke var til megen nytte, da de bare bekræftigede at jeg havde den rigtige IP, uden at give mig flere oplysninger.

MVH
Andreas1982