/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ordbogen på Panasonic gd93
Fra : OSTEFAR
Vist : 583 gange
20 point
Dato : 16-05-02 11:47

Jeg har lige købt Panasonic GD93 og jeg kan ikke finde ud af om man kan tilføje ord til T9 ordbogen.
Kan det passe at man ikke kan det????

MVH

Malthe Holst

Kommentar
Fra : kajsvaj

Dato : 16-05-02 12:33

Jeg har samme problem med T9 ordbogen på min Siemens. Der står i manualen at den gemmer ord den ikke kender, -det gør den bare ikke.... Eller jeg kan ihvertfald ikke få den til det.

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 20 point
Dato : 16-05-02 22:16

> Jeg har lige købt Panasonic GD93 og jeg kan ikke finde ud af om man kan
> tilføje ord til T9 ordbogen.
> Kan det passe at man ikke kan det????

Jeg tror desværre ikke, at det er muligt at tilføje ord. Ærgeligt men sandt.
Jeg har i al fald endnu ikke opdaget funktionen, ligesom der heller ikke
står noget om det i manualen

--
mvh. Claus Rolsted - med GD93 siden nov/dec. '01
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort
ICQ #91028400. Fjern "NOSPAM" ved svar på email.

Godkendelse af svar
Fra : OSTEFAR

Dato : 17-05-02 15:07

Tak for svaret Claus Rolsted.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-05-02 16:47

> Jeg tror desværre ikke, at det er muligt at tilføje ord. Ærgeligt men
sandt.

Det kunne i hvert fald lade sig gøre på den GD92 jeg havde en gang.
Det er noget med at slå T9 fra (ved at trykke på den den tast der skifter
mellem bogstaver, tegn og tal) og så skrive ordet som man ville gøre det
uden T9.

Det virkede for mig og jeg synes faktisk at GD92 er en af de bedste tlf. jeg
har haft ever!
Klippestabilt og meget logisk - ærgeligt de ikke gør mere ved det.

Håber det hjalp

e/gards

Niels Præstagaard

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-05-02 21:27

"Niels Præstegaard" <niels@SLETLORTETpriestyard.dk> skrev i en meddelelse
news:ad2t3g$7l8$1@sunsite.dk...

> > Jeg tror desværre ikke, at det er muligt at tilføje ord. Ærgeligt men
> > sandt.
> Det kunne i hvert fald lade sig gøre på den GD92 jeg havde en gang.
> Det er noget med at slå T9 fra (ved at trykke på den den tast der skifter
> mellem bogstaver, tegn og tal) og så skrive ordet som man ville gøre det
> uden T9.
> Håber det hjalp

JA FOR POKKER!!!!
Tak for hjælpen Niels. Lækkert nok.
Hvordan fandt du ud af funktionen? Det stod ikke i gd93's manual, men det
gjorde det måske i gd92's?

> Det virkede for mig og jeg synes faktisk at GD92 er en af de bedste tlf.
jeg
> har haft ever!
> Klippestabilt og meget logisk - ærgeligt de ikke gør mere ved det.

Jeps, det er også min erfaring med de to Panasonic'er jeg har haft.
Klippestabil og virker som de skal.
Min gamle gd70 (tror jeg den hed), som jeg købte for flere år siden, virker
stadig som ny, selvom den har genemgået en del - Den har min kæreste nu
overtaget. Hun er helt vild med, at jeg kan indtale en sød besked til hende
med memo/diktafon-funktionen, som hun så kan lytte til, når hun har lyst....

--
mvh. Claus Rolsted - med gd93 og T9-ordbog
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort
ICQ #91028400. Fjern "NOSPAM" ved svar på email.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-05-02 10:06

> Hvordan fandt du ud af funktionen? Det stod ikke i gd93's manual, men det
> gjorde det måske i gd92's?

Jeg legede bare lidt rundt med det tror jeg - er ikke den store tilhænger af
manualer

> Min gamle gd70 (tror jeg den hed), som jeg købte for flere år siden,
virker
> stadig som ny, selvom den har genemgået en del - Den har min kæreste nu
> overtaget. Hun er helt vild med, at jeg kan indtale en sød besked til
hende
> med memo/diktafon-funktionen, som hun så kan lytte til, når hun har
lyst....

Cute
Glæder mig vildt til de nye modeller kommer fra Pana - glæder mig til at se
dem uden antenne...

e/gards

Niels