/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
ang hund.
Fra : karinaketelsen
Vist : 1340 gange
50 point
Dato : 09-04-04 19:45

Hey jeg har skrevet her før..men vil bare lige høre om der er nogen fra sjælland som vil af med deres hund så sig endelig til eller skriv til mig på karinaketelsen9@hotmail jeg går hjemme hverdag så den vil aldrig være alene hjemme..bare den kan sammen med katte da jeg har tre stk..jeg bor nær slagelse...håber der skulle være nogle derude som ikke kan klare deres hund mere..så tager jeg den gerne..

Med Venlig hilsen Karina

Kommentar
Fra : 8x140844

Dato : 09-04-04 19:48

Skal kontakte dig hvis jeg ser eller hører om nogen

Kommentar
Fra : Skode

Dato : 09-04-04 19:51

Hej Karina!

Prøv engang at se på siden www.dyrenettet.dk der er mange dejlige hunde der mangler et nyt hjem.

Med venlig hilsen
Mette

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 09-04-04 20:26

Hej Karina!

Ellers gå ind i Newsgruppen om dyr, det er tit nogle som mangler et nyt hjem.

Mvh. Jysch

Kommentar
Fra : Frk_Laura

Dato : 09-04-04 22:47

Hej KArina

Du kan da kontakte Dansk hundeformidling, de formidler hunde, i hele landet.
Du kan gå ind på deres hjemmeside www.hunde-formidling.dk

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 13-04-04 08:55

Hej Karina

Har du nogen ide om, hvad det skal være for en hund? Der er STOR forskel på racerne, så det er lidt svært at hjælpe dig med den rigtige hund.

Jeg bor i Dianalund ved Slagelse og har 2 berner sennenhunde. Dog skal jeg absolut ikke at med nogen af mine, men du må gerne komme og kigge på racen. Ellers kan du tage på en stor udstilling, for at kigge på racer. Ikke fordi du skal have en ren hund, men bare danne dig en ide om, hvordan den enkelte hund er.

DKK afholder stor international udstilling i Helsingør d. 1-2 maj, så kig derop, der er masser af racer at kigge på.

Med venlig hilsen Linda

Kommentar
Fra : Matoje

Dato : 13-05-04 00:43

Du kan også prøve: www.dyrenes-beskyttelse.dk

De er dog ikke gratis men koster ml 1300 og 1500 kr.

MVH
Matoje

Kommentar
Fra : Fumleren

Dato : 05-06-04 00:52

ADVARSEL! Brug ALDRIG hunde-formidling.dk. Det er den rene pengemaskine, som absolut ikke er til for hundenes skyld. Jeg har selv haft en hund, som det viste sig, at de havde formidlet FIRE gange for fuldt gebyr på 7 måneder. Det fandt jeg først ud af, da jeg var på nippet til at aflive ham p.g.a. hans adfærd. Jeg gav ham dog en chance og fik rettet op på ham, men han havde altid en brist i sin tillid. Jeg havde ham i 15 år.
Dengang blev jeg så forarget over deres forretningsmetoder og -moral, at jeg skrev indlæg i både dag- og hundeblade. En af mine bekendte, som var hundetræner og meget inde i hundekredse, havde hørt, at der var udstedt deciderede mordtrusler på mig, fordi jeg var ved at ødelægge deres forretning med negativ omtale.
SÅ - hold jer langt væk!!!!

Kommentar
Fra : The.Dog.Lover

Dato : 08-06-04 13:53

Ej hvor forfærdeligt!! Sådan burde det ikke være!! Det er for dyrenes skyld man har det. For at give dem en ekstra chance i livet. Det er ikke medarbejderne der skulle nærmest misbruge dyrene! Sælge dem bare for penge. Selvom de måske ved de har en alvorlig sygdom! Men såå siger de ikke noget. det er dårligt, og sådan burde det ikke være.