/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
hvordan få man sin b-ven til at ha læder~
Fra : nokiafri
Vist : 565 gange
20 point
Dato : 09-04-04 17:26

hey

vile høre hvor man kan få forskellig oplysninger om læd og lak sex/porno og hvor man kan købe det henne
for mig og min b-ven vil godt prøve det jeg vil godt men ved ikke helt med hende men vil godt købe noget hvor kan man købe det henne

quins jj

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 09-04-04 17:28

Du skal "bare" lugte som en helt ny BMW .. så kommer resten helt af sig selv !
/ PG

Accepteret svar
Fra : 8x140844

Modtaget 30 point
Dato : 09-04-04 17:28

Hvor bor du henne af....for der ligger en lille butik i holbæk....med hjælpsomme og flike personer

Godkendelse af svar
Fra : nokiafri

Dato : 09-04-04 17:31

Tak for svaret 8x140844.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 09-04-04 17:39

ha .. ha
Dér skulle vist kun overføres point !!
Enten er du blind, eller også har du befundet dig indendørs siden 1969 (da pornoen blev frigivet) .. velkommen tilbage i "samfundet" !
/ PG

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 09-04-04 17:44

ja..det var sørme også en ordentlig omgang af point...

Junior

Kommentar
Fra : 8x140844

Dato : 09-04-04 17:45

Jeg keder ikke den som stillede spørgsmålet.... lol man i skal vist vågne lidt op hva....denne havde jo brug for hjælp