/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Filmklip til download m.m
Fra : Dinah
Vist : 376 gange
90 point
Dato : 09-04-04 16:15

Jeg vil gerne ligge videofiler op til download fra min hjemmeside.
Når jeg gør det ved at lave et link til filen, henter den bare filen automatisk, (og ligger den i midlertidige filer). Jeg vil gerne ha den boks frem hvor man kan vælge enten at åbne eller at gemme filen, hvor der så efterfølgende skal vælges destination.

hvordan gør man det?

Jeg vil også gerne ha mulighed for at ligge filer op, så de åbnes, uden at downloade, når man trykker på linket.

Hvordan gør man det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-04-04 17:58

Normalt vil den boks der popper op da give dig valget mellem at gemme og at åbne.

Accepteret svar
Fra : 8x140844

Modtaget 90 point
Dato : 09-04-04 18:05

Når den skal være som download, så skal du bare lave den til "zip-filer".... når de bare skal vises så kan jeg ikke hjælpe dig....men du kan prøve at spørge på hol.dk de er knald gode

Godkendelse af svar
Fra : Dinah

Dato : 17-06-04 02:15

Tak for svaret 8x140844.