/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Kan ik logge på Messenger!
Fra : Steffansteffan
Vist : 552 gange
60 point
Dato : 09-04-04 13:19

hej folkens

Jeg kan ik logge på min msn. Jeg for den fejl "Du kunne ik logge på .NET Messenger Service" De 2 andre computer i huset kan godt logge på det er kun min der ik kan. Jeg tror måske at det er noget med en firewall jeg have på et tidspunkt jeg ik afinstallere rigtigt som så ligger og blokere, kan det ik være en mulighed!. Eller hvad hvad kan der være galt?

Håber på nogle bud

m.v.h
Steffan

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-04-04 13:23

Jo - eller du har 2 messenger.
Prøv at slette din messenger (alle versioner) og læg den ind igen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-04-04 13:35

Den fejl har vi også haft et par gange. Det har været en fejl fra messenger som er blevet rettet automatisk. Et par gange har det været en løs forbindelse til routeren.

mvh ans

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-04-04 13:44

Hejsa

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf, BLC.Remove

Denne sætning kopierer du ind I kør,og klikker på ok

Så er messenger væk

Bagefter henter du den sidste nye messenger her

http://messenger.msn.dk/

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 09-04-04 13:57

har jeg prøvet 100 gange den samme fejl kommer

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 09-04-04 13:57

har jeg prøvet 100 gange den samme fejl kommer

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 09-04-04 15:04

Funktioner -indstill-genrelt-flue v/tillad aut logon v/forb t/internet

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 09-04-04 17:01

har du tjekket efter og set om du evt har kommet til at sætte ie til at arbejde offline??

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 15-04-04 22:24

Noget nyt??