/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Blinklys i sidespejlene
Fra : executor
Vist : 370 gange
50 point
Dato : 08-04-04 21:30

Er det muligt at få lavet blinklys i de orginale sidespejle?? Hvis ja. hvor kan man få det gjort og hvad er prisen???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-04-04 21:33

Er placeringen tilladt ifølge loven?
Jeg har aldrig set den løsning.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 21:44

Jo - der er efterhånden flere mærker der kører rundt med det.
Mercedes har gjort det i nogle år.
Du kan sikkert købe sidespejle til din bil i udstyrsforretninger eller hos forhandleren.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 08-04-04 21:53

Du kan demontere de speje du har og se om det er plads til lys i dem. Hvis det er trangt så kan du nok montere lysdioder, det vil se fedt ud. Du har nu givet mig en ide,jeg vil prøve på min egen bil
Hilsen alimak

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 08-04-04 21:56

Det bedste og billigste vil nok være at købe et sæt sidespejle til netop din bil, hvor blinklysene allerede er der.
Hvad er det for en bil?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 22:05

Jeg ved peugoet laver dem som extraudstyr.

Kommentar
Fra : executor

Dato : 08-04-04 22:13

Bilen er en Hyundai Getz 1.6. Jeg vil ik redt gerne skifte de orginale sidespejle ud da jeg synes at de orginaler er flotte

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 22:15

Spørgsmåler er om du kan få "originale" med lys i.

Spørg hos forhandleren.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 08-04-04 22:30

Hvis du ikke vil skifte de originale, er den eneste mulighed vel, at du får skåret i dine spejle, og indbygget nogle blinklys.
Men jeg tror det bliver dyrt, da der også skal trækkes kabler o.l....... Men det bedste vil være at du spørger hos forhandleren, et værskted eller lign.

Mordex.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 23:01
Kommentar
Fra : alimak

Dato : 09-04-04 00:00

De fra bildillen er ikke indebygget, Det er det han vil have, hvis jeg har forstået spørgsmålet ræt.Det er ikke svært at gøre selv, hvis det er plads til lyspærene eller diodene.
alimak

Kommentar
Fra : RISKOGER

Dato : 09-04-04 02:10
Kommentar
Fra : Jacx

Dato : 09-04-04 11:40

Du kan sagtens få en lille stream du kan sætte på, men det virker ikke som om det er indbygget så, da man kan se at den sidder uden på side spejlet. Man kan få dem ved www.thansen.dk (under udvendig udstyr) , men jeg vil foreslå dig at kontakte din bil forhandler hvor du har købt bilen, for at hører om mulighederne ved dem.