/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad er lige meningen??????????????
Fra : 7337
Vist : 564 gange
500 point
Dato : 08-04-04 20:55

Hvad er det lige man vil med kandu?

Profilere diverse læserbrevkasseskribenter, der ikke kan få deres indlæg optaget?

Gengive diverse ubrugelige råd?

Eller hvad?

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 08-04-04 20:58

Eller forære sig selv point under et eller andet påskud

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 20:59

Tja - det kan man jo undre sig over.
Den oprindelige plan var vist at skabe en videndatabase, men udviklingen har vist vist noget andet.
Kandu er vist mere overgået til at blive et chatsted.
Det der skulle være det nye kandu, ser ud til at trække i langdrag.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-04-04 21:01

Meld klart ud 7337 det er nok ikke alle der forstår hvad du hentyder til.
Bjarne

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 08-04-04 21:03

Olehermann, du har måske et eller andet buskab du vil af med, udover at bevæge dig rundt i tågerne?

Refi. Ja ja og ja, vi er vel egentlig ikke uenige!

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 08-04-04 21:05

Læs BjarneD. Point til den ene og den anden, med en eller anden forkvaklet "Det er vist fordi at du.....bla bla ". Hvor er videndatabasen henne? Den med klart og entydige smarte råd?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 21:07

Det tror jeg heller ikke - men har jeg misforstået budskabet, bedes du da udtrykke det lidt klarere.

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 08-04-04 21:10

Tuning af knallerter (velvidende at dette er stygt forbudt), unlock af mobiltelefoner (det må man vist gerne), hjælp til pc-problemer (det virker overbevisende fint), diverse hus og musikproblemer (bliver løst med temmelig dårlige google søgninger, som allle burde kunne lave selv). Uendelige interne skænderier og fiksen point, folk imellem (det må man vist ikke, eller må man?).

Hvad er det lige sitet vil?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-04-04 21:11

Citat
Hvad er det lige man vil med kandu?

Jeg ved ikke hvad man vil, men jeg hygger mig da med lidt snak og vidensdeling.
Citat
Profilere diverse læserbrevkasseskribenter, der ikke kan få deres indlæg optaget?

læserbrevkasseskribenter er der vel altid til stede hvor der er mulighed for at ytre sig skriftligt, dem bør der vel også være plads til.
Citat
Gengive diverse ubrugelige råd?

Med vidensdeling uden censur/kontrol vil der altid være gode og ikke så gode råd.
Så med et åbent forum, må man lige tage et "godt" råd med et gran salt
Emesen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 21:12

Den opstår netop ikke sålænge kandu tillader det de tillader.
Alt det skulle jo være rettet i den nye version - men hvornåååååååårr

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 08-04-04 21:12

.og hvorfor er det lige i hopper ind? 500 P?

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 08-04-04 21:14

nu er der jo nogen der bidrager med nogle fornuftige svar til andres spørgsmål
men jeg kan se du er ikke en af dem 3 besvaret spørgsmål siden 1/9-03
jeg tror du lige har et par sureopstød du lige vil af med det er selvfølgelig også tilladt her på kandu
mvh Granslam

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 08-04-04 21:14

Som ny bruger har jeg ikke kendskab til fortiden her på kandu.dk.
Hvis alle skal kunne deltage i din måske ikke uinteressante diskution, så kræver det lidt flere oplysninger
end de få antydninger du kommer med.

Nu er det nok ikke "Einsteiner" alle der kommer her på siden, men helt almindelige mennesker med hver deres viden
og tvivl om ditten og datten.

Det kan hjælpe mange med denne form for hjælp til selvhjælp.
Man kan så sandelig da også lære noget ved at læse de andre indlæg.

At der så også her, som alle andre steder, er plattenslagere og andet godtfolk,
ja, det er jo den fare man lever i når man lever .

Det er ikke alt hvad der står i avisen, eller her på siden der er sandheden....men man kan også tænke selv.

Hjælp til selvhjælp.
Se det som det, og ikke nogen videnskab.

God debat og god påske.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-04-04 21:15

Dette er smalltalk..............og jeg abonnerer på smalltalk.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-04-04 21:16

7337, uenige er vi nok ikke, men det var heller ikke mig selv jeg tænkte på når jeg beder dig melde klart ud, jeg havde gættet hvor du ville hen, men den her diskussion bliver altid afbrudt af nogen der priser anarki og kaos.
Jeg landede selv på Kandu fordi der hele tiden dukkede henvisninger op når jeg søgte løsninger på et problem, og jeg er både imponeret og skuffet sådan cirka af de årsager du beskriver.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 08-04-04 21:17

man kigger sq da ikke på pointene.. man ser efter interessante spørgsmål som man har en mulighed for at spille klog på..
vi kan ikke alle være et omvandrende lektikon men man kan da altid sige sin mening og dele sine erfaringer med andre. .måske har man hørt om en løsning som virkede for en selvom det ikke nødvendig vis virker for en anden..
det er jo op til spørgeren at sortere mellem de halvdårlige råd ( dem jeg komme med ) og dem som virker..
måske virker de halvdårlige råd også engang imellem...

Junior

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 08-04-04 21:17

Granslam: ???? No habla

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 08-04-04 21:19

Citat: "nu er der jo nogen der bidrager med nogle fornuftige svar til andres spørgsmål
men jeg kan se du er ikke en af dem 3 besvaret spørgsmål siden 1/9-03
jeg tror du lige har et par sureopstød du lige vil af med det er selvfølgelig også tilladt her på kandu
mvh Granslam"

Hvad er det lige der står der?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-04-04 21:19

Du har da samme profil som mig.
denne tråd har til formål at hvad ??
Det jo ikke ligefrem en ny ting.
dog fatter jeg ikke hvorfor at så mange har en mening om hvordan at det bør være.
og så holde sig til de tråde der kan have interresse for en selv.
der skal vel være plads til alle.
forresten afspejler det vel bare, samfundet.
Selv en læge laver da henvisninger, og formidle kontakt til den medicin, som han finder bedst.
og hvad der er vigtigt for en, er måske sludder for en anden.
mærkeligt at dette emne kan blive ved.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-04-04 21:20

Granslam vil du ikke godt holde en anelse lav profil med hensyn til at klandre 7337 for hans manglende besvarelser. Jeg har en uanstændigt god hukommelso og jeg kan huske hvad du blev taget i for ikke så lang tid siden

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 08-04-04 21:21

sådan som jeg opfattede spørgsmålet

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 08-04-04 21:22

Fortæl Bjarne! Skægt som dobbeltmoral er dobbelt så god moral! Jeg er ikke opdateret. Kommer her ikke så vældig meget!

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 08-04-04 21:23

Dejligt Granslam, så er vi bare ingen der forstår dit indlæg!

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 08-04-04 21:25

Iøvrigt, Granslam, skal man måles på antal besvarelser, brugelige eller ubrugelige. Bare antallet er der?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-04-04 21:25

Alle begår fejl så vi burde måske alle skrue lidt op for tolerancen så jeg vil ikke udlevere Granslam for man har da lov til at erkende fejl og rette dem op.

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 08-04-04 21:26

hmm, forstår sagtens hvad du mener, men.....
der er jo masser af steder rundt omkring man kan søge råd hvis det er det man vil have. Bare find et forum der omhandler lige præcis det DU interesserer dig for, og så brug det.
På et all-round forum som dette vil der altid være fnidder-fnadder, intern snak og nogle der fører sig lidt rigeligt frem. Det må man tage med hvis man vil færdes her, og ellers søge andre græsgange.
Point.. tjah.. nogle går vel op i det, andre gør ikke. Hvis du ikke er en af dem der gør, kan det så ikke være lige meget om de andre fiser rundt og giver point til sig selv eller hinanden?
Jeg er ny bruger herinde, og synes det er meget sjovt med alt det pjat der foregår, især her i small-talk. Når jeg får nok, så futter jeg over på en anden side, elelr slukker for dyret...
Go' påske
musenfryd

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 08-04-04 21:27

BjarneD også. det er jo ikke det der blev skrevet vel
som jeg skriver er det min opfattelse af spørgsmålet og desuden har jeg ikke tænkt mig at holde lav profil jeg har kvajet mig og hvis folk ikke til acceptere min svar er det da også okey men derfor har jeg stadig min menning, vi alle har forskællige meninger
mvh Granslam

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-04-04 21:27

Det er også nemt nok på den måde musenfryd, men det er da TRÆLS, at blive hånet for at være seriøs når man vil hjælpe andre!

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 08-04-04 21:28

sorry jeg er ikke så hurtig

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 08-04-04 21:29

Skønt nok Granslam. Jeg fatterv dog stadig ikke hvad det er du mener. Hvad er det du er ude efter Granslam? Du antyder et eller andet, men fortæller ikke hvad. Vil du ikke venligst fotælle os andre hvad det er du mener?

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 08-04-04 21:30

undskyld hvis jeg har misforstået spørgsmålet men jeg opfattede det som en der bare havde en meget dårlig dag
mvh Granslam

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-04-04 21:31

Jeg ville egentlig og meget gerne gafle de 500p til mig.
Men så skulle jeg nok løbe med på din galde vej eller diskutere din påstand.
Så jeg afstår fra de mange dejlige og opfyldende point.
Med venlig hilsen.
smalltalker/vidensdeler/vidensnyder/ytringsudøver [hør]
Emesen.

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 08-04-04 21:31

BjarneD..
Det forstår jeg godt, og jeg kan ikke være uenig i at tonen herinde hos visse personer lader meget tilbage at ønske. Men min pointe er stadig at hvis man er overvejende utilfreds med tonen, deriblandt "morsomme" kommentarer på et venligt ment indlæg, så bør man trække sig.
Jeg er slet ikke uenig i den kritik jeg har set flere steder, både af selve kandu og af bestemte brugere, men igen.. så kan man jo finde andre steder...
( jeg kender et godt et )
musenfryd

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-04-04 21:32

7337 hvad mener du selv ?
Du behøver ikke at svare jeg er [gab] smuttet.

God Påske

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-04-04 21:35

OK musenfryd, men jeg syntes egentlig, at Kandu er det bedste forum bl.a på grund af bredden, men det er jo os brugere der skal sætte standarden og det prøver vi så ved at give udtryk for vore holdninger, og nogen bliver så vrede og skriver grimme ting, men den her smalltalk er jo en del af det, at vi skaber brugernes Kandu på godt og ondt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 21:37

Hvor længe tror I egentlig KANDU har et reelt behov for at eksistere med det der har foregået her de sidste måneder.

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 08-04-04 21:37

Skønt nok Granslam, du mener ikke noget. Der er derfor ikke rigtig noget indhold i det du skriver ovenfor. Har jeg ret? PS jeg har ikke haft en dårlig dag!

Emesen. Du er altid med på fronten!!!!!

Bliver lige smidt fra pcén af fruen, så i må debatere videre uden min deltagen. Vender frygtelig tilbage.

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 08-04-04 21:39

Bjarne D..
Jeg tror vi er enige?

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 08-04-04 21:41

refi..
jeg har været "kig-med-bruger" i et stykke tid, men kun på hundekategorierne, så jeg må lige spørge:
Det der har foregået de sidste måneder, er det al den fnidder jeg ser her på small-talk, eller hvad er det? Har det ikke altid været sådan?
Ren nysgerrighed
musenfryden

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 08-04-04 21:44

7337 ja og jeg undskylder og trækker mig fra dette spørgsmål

mvh Granslam

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-04-04 21:44

Når krybben er tom bides hestene!! Vor Kandu bevares!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 22:01

"musenfryd"
Nej det er blevet meget værre.
Ikke kun pointsvindel og pointbytteri men hele sproget og den måde folk behandler hinanden på.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-04-04 22:02

Jeg bider da ikke no'en

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 22:10

BjarneD

Nu lagde du vel mærke til at jeg ikke nævnede navne - det er generelt

Ingen nævnt ingen glemt.

Gentlemen og DAMER kan vist tælles af et 7 års barn

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-04-04 22:12

OK, men du ved hvor du har mig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 22:20

Ja da - du er jo som et lam her til påske - men lyserød er du vel ikke

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-04-04 22:23

Politisk, jo!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 22:27

Nå ja - nu er der jo ikke meget politik i Kandu - så det går nok

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-04-04 22:28

Ja DET kunne være det samme!

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 500 point
Dato : 09-04-04 06:42

Jamen jamen...

Citat
.og hvorfor er det lige i hopper ind? 500 P?

Sikkert for at gifle de 500... så hit med dem
3773 så kan du tage dig en påske-pils og tænk på stakkels mig, der sidder og piller i olierede huller ude midt i Nordsøen

Kandu... tjahhh! Det er vel et sted hvor man kan søge hjælp, hvis man sidder fast i et eller andet problem. Jeg har da selv høstet fornøjelse af andres hjælp... og hjulpet andre - bytte, bytte købmand
Refi har nok lidt ret i at det også er et chat forum... hvor man kan søge hjælp inden for diverse kategorin'aer, og siden kandu selv har indført "smaltalk", ja så opstår der snik-snak... altså er det ikke KUN brugerne på kandu der er med til at udviske den oprindelige ide' med en "viden-database"... hvilket er helt fint med mig.
Alt i alt, så hygger jeg mig gevaldigt på kandu, og henter samt uddeler hjælp, at udtale sig om, hvad kandu er, vil vist være en umulighed, ud over det er en "hjemmeside", som en masse mennesker benytter af forskellige årsager.
Ellers er der jo kandu's eget bud på det hele under http://www.kandu.dk/dk/faq.asp og så for at "sikre sig" har de også http://www.kandu.dk/dk/beting.asp (et link de fleste nok ikke har set/kigget på).

Nå jeg må hellere pille lidt i olien... kan I alle ha' en rigtig god og fornøjelig påske.

Hygge...
Søren på jobbet (hjem d. 13/04)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-04-04 10:29

Citat
Emesen. Du er altid med på fronten!!!!!

Ja men ikke absolut altid med i fronten.
Men jeg skal da gøre mit bedste for at leve op til din påstand/oplysning.
Emesen.
PS. Du har vel opdaget, at jeg tager lidt "fis" på din fremfærd.
PSS. Livet er dejligt..................hvis man gider.

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 09-04-04 11:21

7337 = 3773?!?!???. Faktorernes orden er skam ikke ligegyldigt i dette tilfælde, bare lige til orientering.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-04-04 11:29

CLAN - 3773 er vist ikke med i denne tråd.
Og han bliver nok ked af at blive forvekslet
Men derfor kan du da godt byde 3773 på en påskepils.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-04-04 11:55

Det er muligt at 7337 ikke er 3773 - men en fidusprofil er det nu
http://www.kandu.dk/dk/spg/21693

Citat
Fra : 7337 Dato : 01-09-03 19:36
Næh og her er en ny fidus profil, så nu kan vi jo trygt muntre os.

Jeg har ligesom BjarneD en uanstændig god hukommelse

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-04-04 12:11

Frida.......... det er en laaaang sjov tråd men jeg fandt det.
Jøsses da 7337........nu er der påskepils i farvandet, ska' vi ikke snuppe sådan en.
med dobbelt profilhilsen.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-04-04 12:17

Ohøjiiiiiiiiii er der alm. påænggafling.
Nå påskefrokosten kalder, der nogen som gi'r.
Eyvind.

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 10-04-04 18:15

Hvem ER ikke en fidusprofil? Ganske få, f.eks Clan står åbenhjertigt ved hvem de er.

Jeg gør ikke? Korrekt at jeg skriver at her var en ny fidusprofil at lege med. Så kommer det spændende, hvem er jeg? Har jeg i forvejen en anden profil? Er jeg bare en snydekigger? Er jeg en gammel almindelig bruger?

Lidt læsning rundt på kandu afslører iøvrigt forfærdentligt mange dobbeltprofiler og brugere der tager nye profiler osv osv.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-04 18:24

De fleste dobbeltprofiler afslører automatist sig selv hen ad vejen, og sålænge de holder sig til reglerne er kandu ,og vel også alle andre, ligeglad.

Det kan da være et frisk indslag i debatterne med lidt nyt/gammelt blod.

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 10-04-04 18:28

En bette ledetråd skal i da have.

Sted: 15 km vest for Århus!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-04 18:29

Er du indlagt

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 10-04-04 18:33

Refi Er du bange for at møde mig på gangen?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-04-04 18:35

*GGGGGG* Aijjj jeg tror altså at det er 3773 -
han kunne liige komme i tanke om det

Frida...

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 10-04-04 18:35

Hvis du er så sød du tænker på Skejby, Refi, er der nu et smut vej derind!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-04 18:39

Nå - ok

Vidste bare det var der et sted - så jeg kommer nok ikke forbi

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 10-04-04 19:01

OK refi

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-04-04 19:05

Skejby Sygehus ................eksisterer det endnu.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-04 19:10

Det håber jeg sku - ellers skal jeg have fat i min kone - hun påstod hun var der i sidste uge

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-04-04 19:12

Hun sagde vel bare "skejby" og det er jo værtshuset nede i Algade.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-04-04 19:16

Sig mig Ems - er der slet ingen der giver ølbajere idag?

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-04 19:19

En søgning på google siger det eksisterer - NÅ

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-04-04 19:21

Jamen den er god nok Refi. Skejby sygehus eksisterer skam, så vær du blot rolig angående din kone.....Øhh fandt I forresten det der punkt inat?

Frida...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-04-04 19:22

Sidst jeg så Skejby sygehus lå det nord for Århus og ca. 15 km. vest ligger Galten.
I hvert fald sidst jeg så efter og hvor er det "spændende" hvem der gemmer sig der bag den profil. Hvis vi skal afsløre profiler kan vi vist ikke lave andet.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-04-04 19:27

Ja Bjarne - det har du da ret i, men måske udløses de eftertragtede 500 points ikke før end een af os gætter rigtigt???? Jeg tror stadig det er ham ballademageren 3773 -han bor godt nok længere østpå, men hvam fanden siger at 7337 taler sandt*GG*

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-04 19:27

SE det forbliver en hemmelighed - men DET eksisterer - så meget kan jeg da røbe "frida"

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-04-04 19:29

Ok Refi

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-04-04 19:41

Jo jo frida - men man kan da ikke blive ved med at sutte på de par flasker.
Det er kun halvdelen der er hjemme.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-04-04 20:00

Du skal sgu da ikke bare sutte på dem Ems*LOL* men indholdet varer selvfølgelig længere ved denne mærkværdige måde at håndtere flaskerne på

God påske ems

Frida..

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-04-04 20:13

>7337 / 3773

Du kan godt stoppe det skuespil - Jeg vil ha' de point - Det er læææænge siden jeg har fået noget

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-04-04 20:15

>7337 / 3773

Rettelse: noget rettes til nogen

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-04-04 20:21

Hej Ram

Hva' pokker er det med dig?? du har da mig

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-04-04 20:27

>Frida.

Ja for sat... men det er point jeg taler om *LOL* I øvrigt er jeg glad for at jeg har dig

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-04-04 20:39

Tror sgu jeg opretter en ny profil herinde.
Skal jeg kalde mig for "Miss Million" ?? Det må nemlig gerne lugte lidt af en pointrytter*GG*

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-04-04 20:41

>Frida.

Du kan da få alle de point du vil ha' - Bare sig til

Ram

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-04-04 20:44

pointstitution må det så hedde

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-04-04 20:46

Tænkte nok jeg kunne vække bjørnen - du er så nem BjarneD

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-04-04 20:48

Er det forresten en institution eller situation du taler om?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-04-04 20:50

..og så kalder du dig pontrytter og jeg troede det var Ram-ryttter

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-04-04 20:51

>BjarneD

"Pointstitution" skrev du. Hmmm et noget søgt ord. Der jo ikke på nogen måde en værdi repræsenteret i disse point - kun en plads på een eller anden ligegyldig liste.

Men er det i øvrigt ikke noget du går ind for? Det synes jeg at have set et eller andet sted.

Ram

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-04-04 20:57

Hvis man nu forestiller sig at jeg er lige så ironisk som dig Ram, så kunne man få den tanke, at det var enten sarkasme eller humor. Prøv og gæt

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-04-04 21:08

Du er eddermanemig ikke nem at gennemskue Bjarne ( ok løwn )....Men pyt med det...der skal osse være plads til de tossede

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-04-04 21:09

>BjarneD

Nååå - det kunne du sgu da ha sagt. I øvrigt mener jeg, at både sarkasme, ironi og humor bør kunne stå alene uden tillægsforklaring.

Hvis din humor er så udtrykt som du antyder, så kan det da undre mig, at din foretrukne smiley er denne "Hmm ikke så godt " - Men det er måske den eneste du kan huske ??

Ram

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-04-04 21:11

Ja enten det eller ironi

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-04-04 21:11

Sig mig kan du læse mine tanker Ram.....det er sgu da

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-04-04 21:17

Når et udsagn kræver en forklaring så er det enten modtageren eller giver der ikke kan finde ud af det og jeg ved godt hvor problemet ligger

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-04-04 21:20

>Frida.

Ja det kan jeg da.. Var du ikke klar over det?? Og jeg må sige , at de er ikke uinteresante

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-04-04 21:27

Ja undskyld mig Bjarne - men jeg ved sgu ikke hvad en pointstitution er????. Derfor spørger jeg dig, men det findes måske bare ikke i mit ellers så udmærkede ordforråd*GG*

Hvis din humor er, at du karaktiserer mig som "Ram rytter" tja, så ligger vores humor altså bare langt fra hinanden....gaaaaab - men sån' har jeg det osse med Brianis humor - og I ligner jo lidt hinanden

Frida...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-04-04 21:36

..og hvem er det så lige der nem nu?
Brug fantasien kære Frida og når det berømte lys går op for dig vil du enten smile eller blive vred- er det ikke spændende?
Måske finder du ud af, at denne bjørn er tam når den ikke bliver tirret

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-04-04 21:45

*LOL* Jeg vidste, at du ikke brød dig om at blive kaldt for "nem" ......såååå bette Bjarne det er stadig dig der er for nem
du har nemlig lige bevist, hvad jeg havde forudset

Og hvis du tror jeg gider sidde og gætte mig til, hvad fanden du mener med ordet pointstitution - så tror du fejl du lavede såmænd nok bare en stavefejl som du efterfølgende ikke vil være ved - og derfor kalder det for humor....Aijjj hvor morsomt....

Men "Ram rytter" det er jeg så det må du gerne kalde mig -
osse uden at jeg bliver vred*GG*

Frida...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-04-04 21:48

Tja 7337. Første del af dit spørgsmål er helt klart besvaret her i aften

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-04-04 21:49

Den er for billig Frida, du kan ikke komme her bagefter og påstå alt det der og stavefejl laver jeg så mange af at det øjensynligt ikke bekymrer mig, men hvis du skifter point ud med pro og leger lidt med tanken om at være ti fals for i hvert fald Rams point så har vi lige en der troede hun var smart og så var hun bare åh så nem.
Du fik så meget forklaring at 10 points må falde i 1 points

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-04-04 21:52

Så kom Bigbrother på banen - tak for i aften

Frida...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-04-04 21:55

snakke, snakke UDENOM!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-04-04 22:01

Snakke udenom hvad Bjarne??? Du har da vist en lille "påskebrandert" på.....
Er desværre nødt til at forlade dig nu - skal nemlig lige sige ordentlig godnat
til ham den "Ramme" du ved

Frida...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-04-04 22:07

Jeg har desværre ikke haft en ordenlig blæser på i de seneste 10 år da jeg har samme smag som Brixtofte, men færre penge til rådighed.
Enjoy, folks!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 11-04-04 00:17

Frida.

Jeg vil lige sige godnat til dig ¤#¤#¤# Ka' du sove godt.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-04-04 00:21

Din bøf....Jeg troede at du sov for længst
Sov godt Ram....Bjarnes "tumor" tager vi os ikke af....That's his problem*GG*

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-04-04 21:30

7337 ->

Citat
Spørgsmål : "Hvad er lige meningen??????????????"

Dét ved jeg ..og muligvis Zerg911 ???

Svaret er :

Kode

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-04-04 11:46

Ok molo den forstår jeg, det er årstallet hvor at du blev født.
Natmaden

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-04-04 15:09

Okay, så fik jeg en proil mere skudt i hatten. Tak for det. Beklager at måtte oplyse at dette skrives fra Vejle. Hjemme hedder udsigten ud over vandet Fyn (og derfra er der ingen internet). Det kan vist ikke lade sig gøre fra "Vest for Århus"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-04 15:27

Her er formålet 3773 :

Citat
Vejen til en hurtig løsning, gennem bruger til bruger hjælp, danske nyhedsgrupper, kurser og vidensdeling.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-04-04 22:28

hejsa
Ja nu har jeg jo været væk et stykke tid..Og skynder mig at ønske god påske til molo og 3773 og andre i denne tråd.
Je så til min forbavselse at Frida og Ram ikke florerr bland os her, mere! men men jeg hqar jo så snuset lidt rundt...og helt ærligt..de er godt nok også gået for langt..føj en opførsel, direkte uanstændige.
Men sådan er det jo..åbenbart også med voksne mennesker, hvis ikke der bliver sat en grænse..bliver man bare ved!!
Bare en lille tanke til eftertanke.
KNUS SUS

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-04-04 22:31

Altid rart når nogen delagtigør os andre i deres fornuftige tanker. Tak for det!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-04-04 22:37

hej Bjarne..he he, jamen selv tak da..ikke den store filosofi..meen lidt om det er der vel?*G*
sus

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-04-04 22:42

Måske ikke filosofi, men hæve standarden det gør det.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-04-04 22:51

hold da op..tak for rosen*SS*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-04 01:10

Tak for hilsnen mango

Du skal da ha' et par påskeæg : http://www2.traditioner.dk/paaskeag.jpeg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-04-04 10:52

hej Molo..iih hvor er de søde tusind tak! Hvordan går du og har det molo...?
Og pyhaa der er sørme kommet en anden luft herinde..noget lettere vil jeg sige..og man kan sørme skrive næsten hvad man har lyst til uden at blive irettesat..dajlyt *G*
Venligst sus

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-04-04 11:24

Molo: I hvor er jeg enig med Sus. Det må da også være noget værd, at man næsten (normale kan vel skrive alt) kan skrive hvad man har lyst til.
Bjarne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-04 11:39

Jotak mango, jeg har det extraordinært godt

Jeg har nemlig (..siden du 'forlod' os) købt mig en sød lille et-værelses med alkove og altan på Ama'r for 40.000 kr. Andelen er netop her to måneder senere steget til 80.000 kr. Huslejen er til at overse; ca.2.300 pr.mdr. m. varme, antenneafgift og stofanet. Der er blever malet lyst og pænt overalt. Købt nye hårde hvidevarer og iøjeblikket 'leger' jeg med mit nye Sø-Asiatiske lav-vandsakvarie. Skøn gammel hobby jeg har taget op igen, nu da jeg nu har fået plads. Jeg har arvet et gammelt hakkebræt af en computer og kan nu være på 24 i døgnet for kun 91,25 kr. om måneden. Så nu får Frk. Uro lidt fred. ..tror hun. Jeg skal ud til hende idag og opsætte nyt stereoanlæg for hende.

Nu mangler vi bare tutfis (..set noget til hende?), så vi kan genoptage vores hønsestrik

Kærligst </KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-04-04 12:02

Ajji hvor fedt for dig molo..det glæder mig overmåde meget at høre!! Og ve du hva..at den allerede er steget...du er jo en holden mand så!! Nu skal du bare se, nu begynder det hele at vende og gå den anden vej
Tutfis..hmm jooh jeg snakkede lidt med hende over msn, men det er nu også ved at være lidt siden. Men tror da egentlig det går hende meget godt.
Ja vi har jo lidt travlt for øjeblikket, skal have konfirmation d. 2 maj, men ikke stresset, det gider jeg ikke
Kærligst Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-04 12:24

mango -> Den anden vej? ..nåeh, du mener; det ku' være jeg fandt en sød pige, vi blev kærester og fik børn

</PROFESSOR VRØVL>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-04 12:26

Savner også skingur Det gik/går vist ikke helt..., men håber inderligt hun kommer ovenpå igen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-04-04 13:33

Nææh jeg mener ikke at du skal have børn eller kærester*LOL*
Hvad er det med Skingur?? er der noget i vejen?

MVH Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-04 15:16

Sidst jeg hørte fra skingur : http://kandu.dk/dk/spg/33858
Siden har der været tavst, men som jeg skrev dengang :

..skingur gi'r lyd, når skingur finder det formålstjenligt, er jeg sikker på.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : 7337

Dato : 22-04-04 08:51

Tak for svaret CLAN. Du tog fejl angående min identitet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 00:51

hmm er der mon ikke lige nogen der synes at alt det her er oplevet før ???