/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
køkken
Fra : ds23
Vist : 1916 gange
200 point
Dato : 08-04-04 18:14

KALMAR KØKKEN ANNO 1975 FYRTRÆ.
Er der nogen der ved om det er muligt at købe frontlåger etc.
til kalmarkøkken fra 1975 fyrtræ.?
/steen b.

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 08-04-04 18:25

Hej.
jeg ved godt spørgsmålet ikke hører hjemme under "biler"
Men finder nok den rigtige tråd (hjælp)
/steen b.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 08-04-04 18:31

"Kalmar køkken".....er det det helt rigtige navn ?
Er det fordi det står i et "Kalmar hus" at du bruger det navn ?

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 210 point
Dato : 08-04-04 18:57

Hej ds23...

Prøv at kontakt dem her:

Kalmar Huse A/S
Hellesvej 37
6740 Bramming
Telefon 76 56 10 11
Telefax 76 56 10 20

info@kalmar-huse.dk
salg@kalmar-huse.dk

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-04-04 19:22

Der er da ikke noget der hedder et Kalmar køkken-
Prøv at kigge på hængslerne på lågerne om der ikke står et produktnavn.

Kommentar
Fra : smut

Dato : 08-04-04 19:59

jeg tror jeg ville lede på www.dba.dk hvis du køber nogle helt nye låger vil der være meget forskel i farven og så er det møg dyrt så på jagt i dba det må være løsningen og så tvivler jeg også på de låger laves mere der står garanteret blum på hængslerne der er bare navnet på den producent der laver hængslerne

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 03-05-04 19:26

Hej alle.
Tak for jeres svar på Kalmarkøkken..
Omtalte køkken udgik i firserne.
Kalmar ab. laver " færdigpakket huse" til opsætning på
færdiggrund i dag.
Ingen point.
/steen b.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-05-04 19:33

Hej ds23.
Her på Kandu er man nødt til, at acceptere et indlæg som svar selv om man ikke er tilfreds med svaret.
Alle indlæg har jo lige som haft fat i faktum.
Du har allerede mistet dine point så du taber intet, men åbne spørgsmål er lidt besværlige.
Du vælger selv, men spørgsmålet bør da lukkes.

Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-05-04 19:39

Jeg er helt enig med BjarneD

Du belønner den du synes har givet dig mest i forhold til det du spurgte om.
Det vil altid glæde en anden, og du får helt sikkert ikke glæde af pointene !!

Glæd en af dem der har hjulpet dig. Alle gør jo et ærligt forsøg.
Hvis vi alle lod være med at lukke spørgsmål, fordi vi ikke lige mener at man har fået det rigtige svar, så stopper lidt af glæden ved at hjælpe andre.

Vis dig som den glade giver

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 04-05-04 20:27

Hej til
Bjarne, jakjoe.
Ok med det i skriver, det er jeg med på..
Men det jeg mener er, få bedre svar end feks. den blå/gule/grønne avis etc. (de bliver brugt ofte som svar)
Det svar kan alle give. Men er der en direkte søgning/anonnce
til relevante spørgsmål, så klart.. POINT.
Der er vel også en "blonde" ved pointgivning.
Jeg ved godt det er en form for "matador" vi arbejder med her.
/steen b.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-05-04 20:32

Hej Steen.

Hvis du nu gerne vil vurdere kvaliteten af de svar du får, så kan du jo starte med et mindre antal point, og så forhøje i forhold til det du nu synes det valgte svar er værd.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-05-04 20:39

Du kunne da i det mindste svare når du bliver bedt om at uddybe.

Godkendelse af svar
Fra : ds23

Dato : 16-06-04 18:58

Tak for svaret dscoop80.
Det er køkkenelemente fra kalmar i 1970 erne.
Og det yt i 2oo4 (det er nok mere hightech der er ind i dag.
Men tak for svaret.
/steen b.

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 16-06-04 19:08

Til BjarneD.
Ok.Bjarne.
Min point (200) var beregnet på at få folk ud af hullerne----
Men jeg nu fået den opfattelse, at man starter med et "lavt"
point.
mvh.
/steen b.