/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
Smily i MSN 6,1
Fra : Rustica.dk
Vist : 1087 gange
500 point
Dato : 08-04-04 13:43

Hej !!
Håber at der er nogen som kan hjælpe mig...

Jeg bruger MSn 6,1, og har så fået nye smely´s, men mange at den som ligger som standart, giver jeg ik bruge.
Og så kommer mis spørgsmål ?
Kan det lade sig gøre at fjerne den, så jeg kan se mine egne "NYE", så Den lille box ikke er fyldt op med dem jeg ik´ bruger ?

Håber virkelig at der er et klogt hovede der vil hjælpe mig

TAK
R

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 13:50

MSN tillader ikke andre programmer at blande sig - så der er nok ikke mange muligheder.

Accepteret svar
Fra : _michael_

Modtaget 510 point
Dato : 08-04-04 13:57

Vælg tools og Create Emoticons... Her kan du sagtens lave dine egne ikoner... :)

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 08-04-04 13:57

Hej Rustica.dk

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men hvis det kan, så ligger løsningen på denne side:
http://www.mess.be/

En rigtig cool side!

Mvh Niels

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-04-04 14:03

Hejsa

Jeg tror ikke det kan lade sig gøre da de er standard i messenger.

Men prøv at kikke på dette links.

Alt om messenger næsten

http://www.tweakxp.com/search.asp?s=messenger

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-04-04 14:10

Tillæg

Jeg tror jeg har løsningen

1.   I hovedvinduet i MSN Messenger skal du klikke på Opret baggrundsbilleder i menuen Funktioner.
2.   Marker det humørikon, du vil slette, klik på Fjern, og klik derefter på OK.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 08-04-04 14:10
Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 08-04-04 14:17

Hej igen...

Der er pænt mange at vælge herinde:
http://www.mess.be/

Gør følgende:
1. Klik på "11000 free MSN Emoticons" som du finder øverst til venstre!
2. Vælg din "Emotion" som du vil gemme, højreklik på det og gem på din harddisk!
3. Gå ind i MSN Messenger og når du skriver til en person så tryk på smiley's og vælg "Custom" og vælg din nye "Emotion"-ikon!

Der er 11000 at vælge imellem....

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-04-04 14:18

Tillæg

1.   Klik på Indstillinger i menuen Funktioner i hovedvinduet i MSN Messenger.
2.   Klik på fanen Meddelelser tab.
3.   Fjern markeringen i afkrydsningsfeltet Vis brugerdefinerede humørikoner i onlinemeddelelser, hvis du kun vil forhindre, at brugerdefinerede humørikoner vises. Ellers skal du fjerne markeringen i afkrydsningsfeltet Vis humørikoner i onlinemeddelelser for at forhindre alle humørikoner i at blive vist.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 08-04-04 14:27

Her finder du en MASSE fulde pakker med smiley's lige til at downloade
og importere direkte til din MSN Messenger!:
http://www.mess.be/pafiledb/pafiledb.php?action=category&id=11

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-04-04 14:28
Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 14:34

Tror ikke meningen var at spørgeren ville have flere smileys men fjerne de gamle - og det kan man ikke uden også at fjerne de nye.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 08-04-04 14:42

Hej igen !!
TIL REFI --> du siger at jeg kan fjerne dem, men kun hvis jeg fjerner de nye..
Det er om jeg kan bare lægge dem ind igen..
Men hvordan gør jeg så jeg ikke skal se på de gamle..

Og ja jeg MANGLER ikke nogle Smily´s men vil af med dig gamle !!

SS
TAK
R

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 14:47

Det er lige præcis det du ikke kan - det er enten eller.
Det er kun de nye du selv laver du kan fjerne enkeltvis.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 08-04-04 14:50

OK det er da rigtig ærgelig :(

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 15:02

Ja - men sådan er der jo så meget med programmer.
Som sagt kan du fjerne dine egne, men du kan ikke fjerne standard smileyes - dem må du leve med.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 08-04-04 15:06

JA og det er træls GGG....
Nå men jeg lade nu lige denne her stå åben,
det kan jo være at der er en som lige har det rigtige program..

Men rigtig mange tak for jeres intresse !!

TAK
R

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-04-04 15:10

Hejsa igen

Kan man ikke bare fjerne fluebenet-vis humørikoner i onlinemeddelelser
Og så bare sætte et flueben i-vis brugerdefinerede humørikoner

Det kan man ændre under meddelelser

Brian

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 15:13

Det ændrer ikke på boksen med smileyes

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-04 13:12

Har du fundet andre løsninger hører vi dem da gerne.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 27-04-04 13:53

Nej der er ik´ kommet noget som kan bruges

ØV.....

Men skal sørme nok lade dette link blive GG

R

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-04 14:00

Det hjælper bare ikke så meget at lade det stå til evig tid.
Det er jo kun dem der allerede har svaret der ser det.
Så du gør alle en større tjeneste ved at lukke spørgsmålet og så åbne et nyt - så kommer der nye på banen.
Om det så giver andre svar er en anden ting.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 27-04-04 14:17

Jo men hvem skal jeg give de point !!
Der er jo, ingen der har svaret rigtig...........

R

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-04 14:22

Det kan der være noget om - men så må du vælge den du mener der er kommet nærmest - alle har jo gjort et stykke arbejde.
Pointene er for dig tabt alligevel uanset om du lukker eller ej.

Men det er da helt dit eget valg om du lukker eller ej.
Iøvrigt er det jo ikke sikkert at problemet overhovedet kan løses.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 27-04-04 22:01

Hej igen refi !!!
Du har helt ret.... men jeg mener dog at når der ikke er svaret på spørgsmålet, så er alle jo lige tæt / langt fra SS

Og nej det er ser jo ud til at det ikke kan løses

Men jegtror at jeg lukker det snart....
Og så kan det jo være at jeg kan få lidt point tilbage på folk som vil "Købe" et svar ;oD

R

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-04-04 22:12

Hejsa Rustica.dk

Nu er der jo ingen der skal bestemme om du skal lukke dit spørgsmål vel,det er kun dig som bestemmer det.
Jeg ved ikke om der findes et svar på dit spørgsmål.
Hvis du alligevel vælger at lukke,så syntes jeg du skal komme med en kommentar,som fortæller at du ikke fik løst dit proplem,så den kommentar som du har accepteret ikke har hjulpet,men kun valgt for at lukke spørgsmålet.
Men min mening er helt klart,har man ikke fået løst sit proplem,jamen så skal den ikke lukkes.
Men det er helt op til dig.

Mvh
Brian

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 29-01-07 10:44

Tak for svaret _michael_.