/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Digital klaver
Fra : camved
Vist : 1157 gange
50 point
Dato : 08-04-04 11:53

Hej...

Jeg ska have købt et digital klaver. Har hørt at yamaha sku være det bedste på markedet... Har prøvet at se på nettet.. Vil måske gerne have et yamaha CLP 130. Der er en netbutik på nettet der hedder www.violamusik.dk, hvor det er vildt billigt. Nogen af jer der ved hvor det er billigst/sikkert at købe et yamaha digital klaver??? Hvilke digitale klaver er gode???

Knuz Camilla

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 50 point
Dato : 08-04-04 13:14

Du bør tjekke www.aage.com ud, en rigtig god side, med masser af kvalitetsudstyr.
Selve butikken ligger i Århus i vestergade, og kan kun anbefales.

Mvh, og held og lykke,
Niels (Er selv indehaver af et Roland E-38)

Kommentar
Fra : ta262

Dato : 08-04-04 13:30

Hej

Det er selvfølgelig en smagssag....men jeg er meget glad for mit Roland klaver ( ep9 ) Jeg synes at lyden er rigtig god i roland.

mvh Torben

Kommentar
Fra : Grise_tryne

Dato : 08-04-04 20:26

jeg har købt mit roland i lars green musik og jeg synes at det er en rigtig god butik med masser af alle mulige instrumenter....
yamaha er et af de førende inden for klaverer men et korg eller roland er bestemt også gode....
www.larsgreenmusik.dk
held og lykke med dit nye klaver.....
Mvh Grise_tryne

Kommentar
Fra : camved

Dato : 08-04-04 22:34

jamen der står ikk noget om produkterne på www.larsgreenmusik.dk

Godkendelse af svar
Fra : camved

Dato : 08-04-04 22:35

Tak for svaret NielsPT.

Kommentar
Fra : musikjakob

Dato : 15-06-04 23:33

Hej. Der er mange muligheder. Men hvis man sammenligner pris med hvad man får ud af det. Så er Roland FP-5 nok det bedste bud. Det kan du få for ca. 16000. Og det er alle pengene værd. Det udspiller klart de dyre klavere.

Håber du kan bruge det til noget..

Mvh. Jakob