/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Stabilisator til Campingvogn!
Fra : Reichstein
Vist : 2352 gange
50 point
Dato : 08-04-04 02:42

Jeg har en nyere Adria Campingvogn, og vil gerne have en stabilisator til trækket.
Er der nogen der kan fortælle hvor man eventuelt kan finde en nyere brugt stabilisator, måske fra en skadet/ophugget vogn?

Jan

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 08-04-04 08:41

hej har du prøvet www.dba.dk evt..

xtrain..

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 12-04-04 11:10

Hej Jan !

Jeg har lige købt en stabilisator gennem den blå avis.
Denne var en Al-ko 1300 kun brugt en uge for 1000,00 Kr.
Du kan også prøve gul og gratis samt diverse campingsider på nettet med en køb og salg side

Held og lykke
og god campingtur
Michael

Accepteret svar
Fra : renekure

Modtaget 50 point
Dato : 12-04-04 12:14

Hej Jan
Vi har lige købt en ny campingvogn med Alko 1300 stabilisator. Den har vi i overskud, da vi har sat vores "gamle" alko 2004 på den nye vogn. Hvis du er interesseret i den, er den til salg for 1000 kr. - vi har kørt ca 200 km med Alko 1300 stabilisatoren - så den er så godt som ny.

VH René

ved svar direkte: mail: rene4760@kure.dk - FJERN postnummeret fra mail adressen

Kommentar
Fra : floffy21

Dato : 01-06-04 21:43

vi købte vores nye adria sidste år med en brugt alko 1300 den brugte købte vi ved christiansfeldt camping til 1000 kr så det er da en mulighed at prøve ved encampingforhandler :)

Camilla

Godkendelse af svar
Fra : Reichstein

Dato : 04-06-04 21:13

Tak for svaret renekure.