/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Kostumer
Fra : mai
Vist : 983 gange
100 point
Dato : 07-04-04 19:26

Hej Hej....
Jeg har sidste skolegang her i maj, og i den anledning skal man jo klædes ud! MEN: Jeg synes selv at jeg er kørt lidt fast mht. ideer osv., så jeg tænkte om nogen af jer herinde havde nogle ideer til et kostume??? Det ville være dejligt! Det ville også være godt, hvis I evt. havde mønstre eller billeder af kostumer, man selv kan sy!
På forhånd tak!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-04-04 19:32

Hvis du vil give 450,-kr for et hvilket man også giver i leje for et kostume har jeg den fedeste ide som helt sikkert vækker opsigt og begejstring *G*
Mvh Sune

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 07-04-04 21:15

hvad med at klæde dig ud som en mobiltelefon ?
eller en Gajol-pakke (som den der er i reklamen - måske én af de andre)
eller en mariehøne ?
eller "hende" der fra TV - hende med papilotter, grøn øjenskygge, cigar, og kittel (jeg kan ikke lige huske hvad hun hedder, det er et børneprogram)
mvh ahtn

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-04-04 21:27

Hun (han) hedder Vera

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 07-04-04 21:32

jaaah - sunowich
der er da det hun hedder: VERA - takker
mvh ahtn

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 07-04-04 21:46

kender du nogen der har et julemands-kostume, kan du også være julemand.
eller en smølf - det er vel bare at male sig blå i hovedet og så gå rundt på knæ hele dagen - ha ha
eller en kaktus - sådan en ørkenkaktus
måske klæde dig ud som en ølflaske
mvh ahtn

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-04-04 22:58
Kommentar
Fra : mai

Dato : 11-04-04 13:38

til Sune: Hvad er det for et kostume?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-04-04 21:03

En kappe som i middelalderen feks
Husk at lukke og god Påske
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-04-04 00:02

Husk at lukke
Mvh sune

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 03-06-04 15:40

nu er vi jo i juni måned - så mon ikke du har fået svar, eller hva?
husk at lukke spørgsmålet, som sunowich nævner.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 21-06-04 18:16

nu har du vel haft sidste skoledag - så hvorfor lukker du ikke dit spørgsmål ?
eller synes du ikke du fik nogle brugbare ideer ?
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 14-07-04 00:36

hvorfor lukker du ikke dit spørgsmål - det er jo lang tid siden du skulle bruge det?
mvh ahtn.