/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
ændre en fil
Fra : notatoy
Vist : 369 gange
50 point
Dato : 07-04-04 14:38

Hvordan ændrer jeg en fil? Hvis det er en zip fil jeg skal brænde på nero? Og kan jeg ændre det fra en hel cd (der vil køre ud i et) til en cd med pause mellem sangene?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-04-04 14:45

Du pakker filen ud først - og så brænder du den.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-04-04 14:45

Hvis den indeholder mp3 filer bliver der automatisk ophold mellem sangene.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 07-04-04 14:59

Du kan ikke brænde en zip-fil som audio!
pak den ud med winrar eller winzip og brænd derefter med nero!
inde i nero kan du vælge "ingen pause" når du vælger "audio cd"...

hent winrar her:
http://www.rarlab.com/

Mvh. Cooper