/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
3310 m. MBUS og Winlock
Fra : cidlik
Vist : 472 gange
50 point
Dato : 15-05-02 08:23

Jeg står her og skal unlocke en mobiltelefon for første gang. Jeg har et MBUS kabel, en 3310 ver. 5.13 og winlock. Jeg har set at det er blevet besvaret før men jeg er lidt "fatsvag" og derfor vil jeg gerne høre om der er nogen der kan fortælle mig proceduren step by step.
På forhånd tak
cidlik

Kommentar
Fra : djubi

Dato : 15-05-02 13:59

Du kan ikke unlocke alen med et mbus kabel, der skal også flashekabel til, men hvis du ikke har prøvet det før, skal du være meget forsigtig, da du risikerer at telefonen ikke kan tænde bagefter, tror du ikke det var nemmere for dig at sende den hen til nogen som kunne åbne den for dig? Her er et par stykker du kan kigge på.

www.gsmunlock.dk
www.djubi.dk
www.kabelsalg.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-05-02 18:42

Hej

Jeg henviser dig til denne artikel:
a9eD8.671$4f4.72887@news000.worldonline.dk, hvor der gives en anbefaling til
Knok 22, samt en vejledning dertil.

Mvh. Jeppe

Kommentar
Fra : miller4

Dato : 24-05-02 14:15

Prøv at kigge forbi www.mujer.subnet.dk

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 50 point
Dato : 15-07-02 19:14

Hvis spørgsmålet er løst, er du så sød at lukke det ?