/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Startside Explorer
Fra : abbn
Vist : 439 gange
50 point
Dato : 07-04-04 09:42

Min startside bliver hele tiden ændret til: http://www.icanfindit.net/?aid=573
Når jeg sætter den til den jeg vil have er den lavet om næste gang jeg starter
Explorer
Har prøvet Ad-aware den dur ikke til det
Det eneste jeg kan se er port 22 men hvordan lukker man den.

Win XP Home

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 07-04-04 09:44

Hejsa

Prøv dette lille tips

Fjern pornoside fra startside

Blev din startside bemægtiget af en pornoside (eller andre sider), helt uden dit samtykke? I mange tilfælde kan den fjernes på denne nemme måde:

Start > Kør
Ud for åbn skriver du regedit
Klik på + ud for HKEY_CURRENT_USER
Klik på + ud for Software
Klik på + ud for Microsoft
Klik på + ud for Internet Exploror
Klik på + ud for Main
Find filen Start Page i vinduet tilhøjre og dobbeltklik på den
Under Værdidata finder du den pornoadresse du har nu
Marker denne URL og skriv din nye startsides URL, f.eks. http://ww ....
Klik på OK og luk vinduet.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 09:48

det samme kan gøres med spyBot SD hvis du har dette program?

Godkendelse af svar
Fra : abbn

Dato : 07-04-04 10:03

Tak for svaret briani.