/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejl i "Guiden Internetforbindelse"...
Fra : kimsdk
Vist : 536 gange
200 point
Dato : 07-04-04 09:11

Jeg får følgende fejl ved forsøg på oprettelse af internetforbindelse:
"Der er ikke tilstrækkelig hukommelse til at fortsætte. Afslut et eller flere programmer, og prøv igen."
Det er kun ved forsøg på oprettelse af internetforbindelse, at fejlen kommer. Alle andre programmer kører perfekt, selv billedbehandling med rimelig store billeder.
Men, der er ikke nogen programmer åbne, og der er 97 % systemresurser til rådighed og ingen hukommelses eller CPU forbrug på maskinen, som kører Win 98 (helt nyinstalleret). Maskinen har 256 MB Ram og 1.000 MHz CPU.

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 210 point
Dato : 07-04-04 09:16

Hejsa

Prøv at slette dine cookies og tempary filer og dine temp filer-fra stifinder

Gå også i fanen funktioner-vælg internetindstillinger-her klikker du på slet cookies-slet filer-og tøm oversigten

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-04-04 09:20

Tillæg

Prøv også at genstarte i dos
når dosvinduet kommer frem skriver du scandisk/all
Når den har scannet hele din pc,så skriver du exit for at afslutte.

Mvh
Brian

Godkendelse af svar
Fra : kimsdk

Dato : 07-04-04 10:23

Tak for svaret briani.

Der er ingen cookies, da det er en helt nyinstalleret Win 98. Men ved at installere Explorer 6.0, så virker det. Du får pointene alligevel.

God påske.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-04-04 10:25

Takker

Mvh og kan du have en forsat god dag

Brian