/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Tågehorn - ICQ?
Fra : food_life
Vist : 700 gange
50 point
Dato : 15-05-02 00:32

Er der en ICQ bruger der kan fortælle mig hvor man slår det forbandede tågehorn fra som kommer ved opkobling uden at slå al lyd fra i programmet?

Accepteret svar
Fra : loonz

Modtaget 60 point
Dato : 15-05-02 01:30

Hej,
Det her er min metode (der er sikkert noget nemmere, men du får den alligevel): Du går ind i /ICQ/Sounds og finder den lyd, der hedder "startup". Hvis du sletter denne helt, hører du et lille "bip" fra din PC-Speaker. Denne lyd kan måske også blive lidt stressende i længden, så du trykker start/programmer/tilbehør/Underholdning/Lydoptager
Her optager du en kort lyd (hvis der ikke skal være nogen lyd når du åbner ICQ, lader du naturligvis være med at sige noget). Denne fil gemmer du så som "startup.wav" i din /sounds mappe. Det var min metode....
God fornøjelse

/Loonz

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 15-05-02 06:41

Hej

Du går ind i "MAIN" (ved siden sf blomsten) videre op i CONTACT LIST OPTION,--der fjerner du "fluebenet" ved PLAY SOUNDS. sÅ er lyden væk

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : aaparken

Dato : 15-05-02 11:19

ja, fuldstændig; men det var ikke det som var meningen!

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 15-05-02 11:54

Nej ,--korrekt Men så kan man gå ind og sætte en lyd på hver enkelt man har på sin liste,-ved at højreklikke/ venstreklikke på hvert navn og vælge: ALLERT/ACCEPT MODES- Der vælger man så de lyde man ønsker hver person skal have.

Mvh
Parkenss