/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
fedtfattige kager (kaloriefattig)
Fra : mango
Vist : 8137 gange
200 point
Dato : 06-04-04 22:17

hej jeg er på kur, men mangler i den grad at kunne smovse lidt, kager lavet med sødemidler og ellers kaloriefattige kager eftersøges.
venligst sus

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-04-04 22:20
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-04-04 22:21
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-04-04 22:24
Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-04-04 23:21

Hej Mang

Hva' med at "ryge" på en fedtfattig æblekage??

http://www.kageopskrifter.dk/Fedtfattige/fedtfattig_aeblekage.htm

Frida...

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 210 point
Dato : 06-04-04 23:23
Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-04-04 23:26

De 250 gram sukker i æblekagen erstatter du bare med et sødemiddel*LOL*

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 04-07-04 23:17

Tak for svaret fridaflip.

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 02-08-04 17:59

Vor Herre bevares for en tåbelig adfærd at udvise. Er det dit store moderhjerte og retfærdighedsgen som plager dig Mango.....siden du accepterer mit svar næsten 4 måneder efter jeg blev kastet af sitet..... D

Selvom det tilsyneladende er mit indsatte link du har har draget mest nytte af, anser jeg det som total idioti ikke at give dine skide 200 point til Sune. Som du allerede ved, har jeg ikke en skid at bruge disse point til (Fridaflip eksisterer jo ikke længere) hvorimod Sune stadig er med i den store pointjagt herinde og trods alt gjorde et forsøg på at hjælpe dig.....

Judaspenge, er det tætteste jeg kan komme.....ved tanken om at have
modtaget disse point

Med kvalmende hilsen Frida.....

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 02-08-04 18:01

Denne smiley skulle egentlig have været en anden, men hva' pokker - du fatter nok meningen alligevel.....

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-08-04 21:42

Hold da op Frida..hvad sker der? Det tænkte jeg da ikke lige over..og gider du lige slappe af altså..hvis du skal snakke sådan synes jeg bare du skal blive væk fra min tråd tak . !!
Og nu er det så ikke lige nu at jeg har godkendt dit svar , men for 4 mdr. siden..hold da op frida du har da godt nok et problem når du sådan kan stige af overfor det..
Og ja jeg har et godt moderhjerte, men jeg er gudskelov ikke din mor, så ville jeg være meget ked af det.
Jeg ved ikke hvorfor det først er opdateret nu!!! Men det er altså længe siden at jeg har godkendt svaret.
..prøv da lige at tænke dig lidt om inden du overfalder mig sådan en anden gang ikke?
med mange venlige hilsner
Sus

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 10-09-04 01:52

Ja ja Mangofis. Hvis du virkelig tror du skræmmer mig ved at be' mig holde mig væk fra dine tråde - så er du sgu ligeså dum og naiv som du fremstår*LOL*

Du vil så gerne ses som den åhh så søøde lille trivelige husmor, der trisser rundt og hygger om alle dine kære små......Fortsæt du blot med det - det er vel det du er bedst til - og du har da ret - fan... godt du ikke er min mor. Jeg elsker min mor, og hun elsker mig - believe it or not*GG*

og hun interesserer sig for andet end kager og håndarbejde

Klart du ikke "tænkte" da du accepterede mit svar i denne tråd. Det er da heller ikke at forlange Mango*GG*

Håber du en dag vågner op og forstår, at man ikke kun fremstår som sød, fordi man er en nikkedukke, der følger flertallet for at kunne holde varmen.

Jeg fortalte dig din mening - den står jeg ved - og jeg er pisse ligeglad med, hvordan du håndterer denne melding...... Du findes kun i cyberspace kære Mango, og jeg har ikke brug for venner jeg kun "ser" på skrift. Rigtige venner skal findes og plejes udenfor cyberspace*S*

Iøvrigt skal jeg hilse dig fra Ram og sige du er,
og altid har været en "vendekåbe"

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-09-04 12:18

få dig et liv!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-09-04 12:28

Og sig mig, får du et kick af at genere folk...jeg har faktisk ondt af dig...ja tænk sig at du endnu ikke har opdaget hvor dejligt det er når mennesker er søde og venlige mod hinanden.

Mange venlige hilsner
fra den gode moder, nikkedukken, mangofis og vendekåben..tænk sig så mange navne,,man siger jo kært barn- mange navne ikke?