/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Modem internet
Fra : ivanovic1
Vist : 379 gange
120 point
Dato : 06-04-04 22:03

Hej Alle,

Da jeg stadigvæk har internet på den gamle måde gennem modem (tlf), kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan jeg billigst går på nettet på denne måde. Hvilken ydbyder er billigst.

Ps. Det skal være billigst på den måde at jeg kun betaler for de minutter jeg går på nettet så ikke noget med at jeg skal betale f.eks. ???? kr. om måneden og så for jeg antal ????? minutter gratis.

Hilsen Ivanovic1

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-04-04 22:06

Jamen det har ikke noget med udbyder at gøre - men ene og alene dit telefonselskab.

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 06-04-04 22:06
Accepteret svar
Fra : Falcham

Modtaget 130 point
Dato : 06-04-04 22:07
Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-04-04 22:08

Tele2 har mig bekendt de billigste minutpriser i øjeblikket.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-04-04 22:09

Prøv at indtast skønnet forbrug her http://www.anneli.dk/~jnp/FaktiskBeregner.php#modem
Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-04-04 22:10
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-04-04 22:13
Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 07-04-04 06:29

Tdc har et "basisabm" hvor du kun betaler for de minutter du er online, ingen oprettelse, intet abm. Så kan du jo gå online i de billige timer - fra kl 19.30.
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-04-04 07:33

KOM GRATIS PÅ NETTET

Vil du på nettet med dit dial-up modem så har Tiscali yderst attraktive minutpriser. På www.tiscali.dk/partner/dating kan du læse mere om muligheden for at komme på nettet uden abonnement.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-05-04 23:45

Har du fundet ud af noget ?

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 31-07-04 16:28

Tak for svaret Falcham.