/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Dobbeltprofiler.
Fra : Teil
Vist : 627 gange
100 point
Dato : 06-04-04 21:33

http://tegnebordet.dk/index.php?vis=forside.php
Citat
Som de fleste er klar over, er det ikke tilladt at have flere profiler på Tegnebordet.
Vi er derfor så småt gået i gang med en udrensningsrunde. Alle dobbeltprofiler bliver slettet. Har du en dobbeltprofil, så slet selv din ekstra profil, eller skriv til en admin og bede om at få den slettet, hvis ikke du kan huske din kode eller lign.

Ligeledes udsendes der advarsler til brugere der ikke har udfyldt deres profil korrekt med efternavn og adresse. Der vil blive kontrolleret en gang om måneden, og givet en advarsel hver gang profilen stadig ikke er rettet. Det er advarsler på lige fod med de advarsler der gives for kopier, og man kan højst have 3 advarsler. Så slettes profilen.

Desuden lukkes der samtidig for mulighed for galleri-upload, samt retten til at skrive i forumet. Har du været udsat for dette, kan du kontakte en admin, når du har fået dine oplysninger rettet, for at få åbnet op igen.

Her kan og gør man noget ved problemet med dobbeltprofiler.
Hvorfor gør kandu.dk ikke noget?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-04-04 21:36

Det ser helt rigtigt ud - lad os da håbe kandu ser det.
Eneste minus er at man ikke selv kan gøre det på kandu.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-04-04 21:38

Dertil måske lige at kandu har TILLADT dobbeltprofiler - og det var nok en tanketorsk.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-04-04 21:38

jeps og på kandu er det ikke ulovligt at have 2 profiler...desværre!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-04-04 21:46

Jo flere profiler jo "flere brugere" hvad det så end kan bruges til, reklame kroner . måske!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-04 22:01

Jeg forstår ikke at der er nogle der vil have mere styring og kontrol her på
kandu,men der er åbenbart mange der ikke kan leve uden en Big Brother,som fortæller dem hvordan de skal leve og opførre sig,dobbelt profiler og point
snyd det er da ikke så vigtigt,lad dog børnene,det er betydnings løst i det store sammenhæng,så frihed til folket,og ned med undertrykkerne,lige meget hvad form og størrelse de dukker op i.
Manse9933

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-04-04 22:03

*LOL* HØRT manse...meeen tror det er når folk keder sig og der sker for lidt i deres liv, fordi de måske ikke kommer uden for døren hvor pcéren står*GG*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-04-04 22:03

Jeg elsker min dobbeltprofil ................. nemlig.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-04-04 22:04

Når børnene ikke må lege andre steder så mødes de på kandu.
Det bliver for mange narrehatte på en side der skulle være seriøs.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-04-04 22:09

Tja Manse. Nu er Anarki jo defineret som frihed under ansvar, men der er nogle der misfortolker det til frihed uden ansvar!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-04-04 22:11

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 110 point
Dato : 06-04-04 22:14

Mango, jeg tror du rammer helt i plet med din sidste bemærkning.
For mange er livet i sig selv computeren, som i øvrigt helt kan sammenlignes med mobiltelefonen.
Men er ellers helt enig med teil, hvis kandu's argument at men bruger en profil nr.2 til at stille spørgsmål for, eller købe spørgsmål, hvorfor afskaffer man så ikke systemet med ledige point til superbrugerne? så det er kun som alm. bruger man kan samle ledige point.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-04-04 22:15

samme her
skal op kl 5, ud til den barske virkelighed.
Ingen pc, ingen kandu, ingen dobbeltprofiler.
Kun ægte mennesker.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 06-04-04 22:22

Afskaf bare dobbeltprofiler og pointsystemet - Men hvad F***** vil i så skrive om

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-04-04 22:28

Rfou

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-04-04 22:28

gode svar, selvfølgelig, kære Rfou

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-04-04 22:29

"Rfou"
Spørgsmål og svar - er det ikke det kandu går ud på.
At lave en database hvor man kan søge hjælp.
Det har jeg måske misforstået

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-04 22:30

længe leve narhattene,op på barrikaderne og smid hattene på bålet,tedd du har så evigt ret,men blivet man træt af anarkiet her på kandu så kan man fjerne et flueben,eller klikke på start for at slukke computeren
Manse9933

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-04-04 22:34

......ned med anarkisterne, som ikke engang kan stave til narrehatte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-04 22:35

Anarki: defineres som frihed under under personlig ansvar

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-04 22:39

velkommen under fanerne Bjarne flertal

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-04 22:51

narrehatte er noget man tager på hovedet narhatte er et slang for de personer der er under narrehattene
Manse9933

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-04-04 23:01

vrøøvvlle, vrrrøøvvlleee

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-04 23:03

Bøøøøøøøøvvvvsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssski

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-04-04 23:16

ha ha..i er søde

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-04-04 23:17

Ja, og dumme

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-04 23:17

det var da en sød bøvs,lidt langtruken men sød

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-04-04 23:18

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-04 23:19

søde dumme,nar"re"hatte

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-04 23:20

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-04-04 23:23

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-04 23:26

plunk((((((((((((((((((((( )))))))))))))))))))) kkkkk

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-04 23:28

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-04 23:29

jeg er ond ikke

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-04 23:32

eller var det at strække den for langt

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-04-04 23:32

totalt kage i den.... et eller andet sted Teil...tror jeg ikke folk gider tage det ALVORLIGT*fasag*

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-04-04 23:32

Vi har forstået jeres budskab og mening om kandu.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-04-04 23:33

HEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJ..............
Nu har du ødelagt min skærm.
Den er blevet mindre...........
Jeg har ellers betalt for de 18,1"

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-04 23:35

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 06-04-04 23:38

Citat
Rfou"
Spørgsmål og svar - er det ikke det kandu går ud på.
At lave en database hvor man kan søge hjælp.
Det har jeg måske misforstået

Det troede jeg også det var; men den sidste tids udgydelser har mest gået på den slags pjat som f. eks. denne tråd - læs den lige igennem.
Det er under lavmålet.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-04 23:38

det er ren anarkiLyse grøn front op på barikaderne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-04-04 05:30

mango
du har jo ret.
Citat
totalt kage i den.... et eller andet sted Teil...tror jeg ikke folk gider tage det ALVORLIGT*fasag*

resultatet bliver jo at kandu ikke opfattes som tossernes legeplads.
Stil ikke et seriøst spørgsmål, dumsmarte bemærkninger kommer lynhurtigt.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-04-04 06:00

mango
du vil sikkert tages alvorligt i spørgsmålet om fedtfattige kager.
Ikke laves grin med, få alle dumme vittigheder om fedme o.s.v.
Har jeg fejl? Ellers er der "fede" historier på lager.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-04-04 10:26

Teil...Undskyld hvis jeg har såret dig, det var ikke min mening...og jo, du må meget gerne komme med vittigheder, jeg elsker humor..og gerne om fedme, det rører mig ikke, da jeg spiser diætkost netop for ikke at bleve fed
venligst sus
Jeg var vist lidt rap i kæften!!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-04-04 11:02

Da dette indlæg er oprette under kandu, er det for at gøre kandu opmærksom på problemer
eller komme med forslag til forbedringer, så når det udvikler sig til Smalltalk, falder hele
meningen med spørgsmålet, og kandu gider formentlig heller ikke læse indlægget.
Det burde alle vide og tage forbehold for en anden gang der oprettes spørgsmål i denne
kategori.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-04-04 12:51

Nu har ævlebævle fan..... udråbt sig til moderator for Kandu - Skulle hykleren over alle hyklere ikke lige så at få orden i sin egen møgbunke inden han begynder at belære andre om noget som helst.

I denne tråd:http://www.kandu.dk/dk/spg/37690 lufter den uopfordret sin lille latterlige apoteker mening, i stedet for at holde sin kæft eller besvare sp.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-04-04 13:06

Har du glemt at tage pillen i dag Ram2?
Selv om du har ret i noget af det du skriver kunne du jo godt lade være med at spænde buen så højt og så gøre det i et lidt mere afdæmpet sprog.
Det er da glimrende at pille ved vores allesammens selvhøjtidelighed, men det kan da godt gøres uden at være SÅ grov.
Så fik jeg sagt det og jeg har taget styrthjelmen på så kom bare med skyllen

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-04-04 13:10

>BjarneD

Nååå ja..... men nogen gange opfattes et budskab hurtigere og klarere når det udtrykkes lidt håndfast - Ikke fordi jeg har nogen forventninger til omtalte

Hvaffor en pille??

Ram

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-04-04 13:28

Sødetabletten!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 07-04-04 13:29

Eller viagra

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-04-04 13:30

Nåh et eller andet siger mig, at det ikke er potensen der er i uorden

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 07-04-04 13:35

Er du sikker på det er "et" eller andet? Det er nop nærmere "en" eller anden....... og vi kan jo godt kalde hende .....

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-04-04 13:38

>BjarneD

Jeg bruger sgu sødetabletter, senest i kaffen efter frokosten i dag Men det er i den grad svært at være sød ved een der i dn grad hykler, lyver, forplumrer, truer, er bedrevidende og skifter holdning hvert andet minut.... så derfor.

Og Mord....ex - Du er bare dum, mere er der såmænd ikke at sige om dig.

Ram

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 07-04-04 13:42

>>Ram
Nu må du ikke blive sur.
Mine små var meningen at skulle vise at det var humoristisk ment, som jeg også troede du kunne ta´, men åbenbart ikke.......
Jeg prøver igen en anden dag, hvor humøret er lidr bedre........

Mordex.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-04-04 13:48

>Mordex

Det kan jeg sandelig osse, men du er jo håbløst bagud - Det nye stof til mænd med "Erektil dysfunktion" hedder Cialis, og virkningen holder i op til 36 timer, hvor Viagra kun holder i 4 - Så nu er du opdateret

Ram

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 07-04-04 13:52

Det var da rart at vide at der findes noget nyt på markedet.
Det må jeg huske når jeg kommer til at skulle bruge det om ca. 50 år når jeg bliver gammel........ Cialis ......... Det skriver jeg ned på et stykke papir, så må vi se om det ligger i min pung om 50 år

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-04-04 14:04

Det skal sgu ikke ligge i pungen, det skal tages oralt ... fjols

Ram

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 07-04-04 14:05

Kommentar
Fra : binky

Dato : 07-04-04 14:58

Teil
Du er da nuttet. Du kørte godt med på den såkaldte dobbeltprofil, som I udnævnte mig og Mordex til at have. Der mangler jeg stadigvæk kommentarer. Spørgsmålet "hvem er binky" står stadig åbent. Er I allesammen taget på ferie?
Det der med åbne spørgsmål er irriterende, det burde I da vide.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 07-04-04 15:09

Hej Mordex
Hvad synes du om det spørgsmål. Vi har jo hørt nok om dobbeltprofil.
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 07-04-04 15:13

Teil
Er du paranoid?
binky

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-04-04 15:17

med sig selv

Kommentar
Fra : binky

Dato : 07-04-04 15:26

Hej manse9933
Du har ret, og som nybegynder på kandu er der ikke plads til at fejle. Heldigvis er der også brugere, som giver back-up, for hvis de ikke gjorde det, så vil de (tror de) styrende sidde tilbage. Fedt nok for dem, hvis det kunne lade sig gøre, men som sagt jeg fik hjælp her, så den gik ikke Teil + co.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-04-04 16:09

Hvis I er så vilde med dobbeltprofiler kan I jo bare tjekke "dscoop80"s svar på spørgsmål fra nye superbrugere.
Det er noget der rykker.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-04-04 16:26

Det kan du ikke mene, se her:
Citat
Jeg syns ik' man er her så meget for a' prøve at vinde noget... jeg fik siden a' vide a' en ven, som oxo er herinde...
og har så bare siddet og besvaret folks spørgsmål som godt som jeg nu kunne, og har da fået en pæn sum point...
syns det en ret fed side, og må være UFATTELIG dejligt for folk som f.eks. har computer-problemer som ikke skal
ud og hente en IT-supporter som tar 500,- i timen! men istedet bare smide 50-500 point efter ham/hende herinde...

når jeg laver ansøgninger til firmaer, gør jeg det tit via computeren (email), og har da tænkt mig at referrere
til min brugerprofil her på kandu.dk... det ville gi' ekstra god kredit at de kan se man faktisk kan noget
andre brugere kan udnytte positivt!...

det at man har en chance for at vinde noget herinde, er så bare et plus jo...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-04-04 16:50

Ja - det lyder flot - men se selv og dan dit indtryk.
Bare idag og igår.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-04-04 20:17

Dobbeltprofiler og point – hold da kæft, hvad skulle vi dog gøre uden?? Som Rfou så rigtigt påpeger – er det de mest diskuterede emner her på boardet – og hvor ville det dog være træls, hvis ikke vi havde det at gå op i

Og helt ærlig er det efterhånden ved at være reglen mere end undtagelsen at have en ekstra profil herinde – og man kan jo så spørge sig selv, hvorfor nogle får så ondt i røven af det??
Kandu forbyder det jo ikke – så der er faktisk ikke noget at forarges over, med mindre disse profiler snyder med point indbyrdes…..

Det er sgu da skide morsomt, at opdage disse dobbeltprofiler. Især når det er en profil der ½ år tidligere spillede skide selvhøjtidelig og med sin kvalmende forargelse sad og brækkede sig over andre med dobbeltprofiler...Så min mening er, ”dobbeltprofilering rules”*GG*

Hvad der undrer mig meget, er at nogle brugere på Kandu ganske hæmningsløst og selvbestaltet opkaster sig til ”moderatorer” på boardet – Kan de slet ikke få ind i deres små hoveder, at Kandu allerede har opstillet regler for hvordan boardet skal køre. Hvis de er utilfredse med Kandu’s regler, synes jeg at de skulle henvende sig direkte til Kandu, og så se om de gider svare, og indtil Kandu evt. laver deres regler om, så holde deres kæft eller fise af....

Jeg ser til min forundring, at denne Binky spørger Teil om han er paranoid?*LOL*
Jamen for satan da Binky……Du er dog det mest tåbelige kvindemenneske på dette board. Så snart du øjner muligheden for at få lidt opmærksomhed omkring din profil, så maser du dig frem med tåbelige spørgsmål og dybtgodnatte tips – Du plaprer tomhjernet ind her og der og alle vegne, og fører dig som ny bruger frem som en stupid kontorgås, der kun kan komme i fokus ved at bruge sit køn. ( jeg tænker her på din første profilbeskrivelse ) Det er kvalmt ud over alle grænser og de fleste gange ender det da også miserabelt med, at du bare sidder og taler med dig selv. Sååå lille Binky........ hvis der er nogen der virker paranoid, er det sgu da dig

God påske

Frida...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-04-04 20:25

Hej Frida. Vær sød ved de nye så kan du tæve mig verbalt i stedet for jeg har så mange synder, at der må være nok at tage fat på for den Uretfærdige Hævner

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-04-04 20:27

(selv om du har lidt ret)shhh

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 07-04-04 20:37

Det sker ikke så tit; men for en gangs skyld giver jeg Frida ret. Kandu har et ganske udmærket sæt regler, lad os holde os til dem.
Til de fleste kritikere her på kandu, vil jeg bare sige, at at hvis man ønsker at ændre noget på kandu, burde man måske begynde hos sig selv:

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-04-04 20:44

Kære Rudolf. Problemet er, at hver gang nogen giver deres holdning til kende, også du, så er der andre der er uenige og derfor vil enhver der udøver kritik, også mod kritikere, optræde rethaverisk og intet er opnået. Men både du, jeg og alle andre skal have lov til at give deres mening til kende på rimelig vis, og det gør vi så hver på sin måde

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 07-04-04 21:11

Citat
på rimelig vis

det må vist være kodeordet.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-04-04 21:13

Netop!

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 07-04-04 22:15

Tak for svaret ellebye.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-04-04 22:17

Ja det var vist godt nok lukketid nu Teil

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 08-04-04 20:42

Åhhh, intet nyt under solen. Alt ved det gamle!