/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
DVD United 3151
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 536 gange
100 point
Dato : 06-04-04 20:27

Kan nogen hjælpe mig med at få en United 3151 DVD-afspiller til at afspille R+ og RW+ skiver?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-04-04 20:31

Kig i din brugsanvisning om den overhovedet kan afspille +medier - langt de fleste United kan nemlig kun afspille -medier

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 06-04-04 20:37

http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers.php?DVDname=united&Search=Search&country=&orderby=Name
Ifølge deres liste skal du kunne,men et er hvad de lover et andet hvad de kan,prøv evt med +r fra en anden brænder,jeg har selv en +- brænder,men + diske fra min egen vil af spilleren ikke spille ,men fra andres er det ok.Så det er et samspil mellem brænder -medier-og afspiller

Kommentar
Fra : RyeJensen

Dato : 06-04-04 20:46

Jeg har selv en United 3151, og bruger som regel DVD-R, men jeg har en enkelt DVD+R fra Medion, og den virker perfekt.

Jensen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-04-04 20:47

Har også lige tjekket modellen - den skulle kunne.
Men dertil må siges at RW skiver ikke er godt hvis det er film.
Ligeledes kan de være brændt ved for høj hastighed, hvilket også kan give problemer.
Hvad indeholder disse skiver du ikke kan se?

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 07-04-04 10:12

Indeholder gamle smalfilm overført til videobånd. Derefter overført til DVD+RW på en Philips DVD optager.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-04-04 10:58

Prøv om du kan afspille dem i computeren. Hvis det er muligt kan du lave en ny brænding.

Accepteret svar
Fra : olehermann

Modtaget 100 point
Dato : 07-04-04 13:52

Hvis du har mulighed.så prøv at lægge dem på en -RW eller en alm +R .Evt en - R.Men hvis probl er at PHILIPSEN kun kan optage ,skrive på +,må du finde en anden afspiller ,eller en anden brænder,der er ikke andet end at prøve sig frem

Godkendelse af svar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 25-09-04 08:34

Tak for svaret olehermann.