/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Messenger problem
Fra : vedikke
Vist : 277 gange
100 point
Dato : 06-04-04 18:43

hej,

Efter at jeg har opdateret til en ny udgave af messenger har jeg nu 2 versioner liggende på min computer. Problemet er at jeg ikke kan slette den gamle udgave og at den logger ind hver gang jeg tænder min computer, hvilket jeg ikke ønsker..... når jeg prøver at slette den får jeg en besked om at det kke er muligt at slette den.....

nogen som kan hjælpe?

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 110 point
Dato : 06-04-04 18:44

Gå i start - kør og kopier denne linje ind:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 06-04-04 18:45

Så bliver den gamle version fjernet

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-04 19:03

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf, BLC.Remove

Denne sætning kopierer du ind I kør,og klikker på ok

Så er messenger væk

Bagefter henter du den sidste nye messenger her

http://messenger.msn.dk/

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-04 19:05

Hejsa Arlet

Jeg mener at overstående linje fjerner alt hvad der ligger af messenger-både den gamle og nye

Brian

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 06-04-04 19:06

Nej, den fjerner kun windows messenger 4.7

Godkendelse af svar
Fra : vedikke

Dato : 06-04-04 19:07

Tak for svaret arlet.

Det var jo nemt og hurtigt klaret.

Og til brian.... nej det fjernede kun den gamle version, så jeg behøvede slet ikke at hente den nye version igen. men ellers tak for ideen.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 06-04-04 19:08

Velbekommen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-04-04 19:25

nej brian har ret arlet! Den fjerner osse msn messenger filer, men de skulle gerne blive genskabt næste gang man starter msn messenger!