/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ledning mel. nokia 1611 og cark-91
Fra : Glenna
Vist : 476 gange
40 point
Dato : 14-05-02 23:26

Stikket på ledningen mellem vores cark-91 (type PHF-5) og vores gl. Nokia 1611 er hevet af, da der var en der prøvede at stjæle den gennem det åbne vindue. Det er ledningen der sidder fra bunden af telefonen til carkit´et. Det er det hvide stik, der sidder i carkit´et.
Er der en der ved, i hvilken rækkefølge de 6 ledninger i stikket skal sidde? Jeg kan se hvod den gule har siddet, så det er bare rækkefølgen.
Jeg har ikke kunnet skaffe en ny ledning. Så jeg ville også være tilfreds med at vide, hvem der har en sådan.

Glenna.

Accepteret svar
Fra : mancom

Modtaget 40 point
Dato : 19-05-02 19:33

Nu har jeg kigget lidt på det her i et par dage, men der er altså noget galt, for Cark-91 har aldrig haft noget med en Nokia 1611 at gøre.

Så lad og lige få på plads om vi taler om et installationssæt til en Nokia 1611 eller om vi taler om et Cark-91 ????

Hvis det er Cark 91, så kan jeg sagtens hjælpe.....
Hvis det er installation til Nokia 1611 - så ring til SONOFON i Skovlunde 72 12 42 50 (det har jeg arbejdet og vi havde tonsvis af de installationssæt, så hvis de stadig har dem, vil de nok sælgle dig en helt ny reservedel for en gang basser til kaffen.

// Morten

Godkendelse af svar
Fra : Glenna

Dato : 19-05-02 23:25

Du har ret, jeg tager nok fejl. Det drejer sig om et installationssæt til nokia 1611. Hedder den så CARK-82?
Fint! Jeg vil prøve SONOFON i Skovlunde.