/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Jeg Unlocker Nokia 3310
Fra : miller4
Vist : 417 gange
20 point
Dato : 14-05-02 16:39

Har du en nokia 3310 som du gerne vil have unlocked, så kig forbi min hjemmeside...
www.mujer.subnet.dk

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 14-05-02 16:43

Er det ikke mere reklame, end et spørgsmål? Måske det ville være smartere, at skrive det som et tip (så bliver det heller ikke lukket)? For hvad er det korrekte svar på dette "spørgsmål"?

Kommentar
Fra : loonz

Dato : 14-05-02 18:35

Hmm... Man får måske 20 points for at besøge din hjemmeside? Eller hvis man får sin mobil unlocked?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-05-02 18:04

miller4 skrev:

>Har du en nokia 3310 som du gerne vil have unlocked

.... så kan du bruge gruppen news:dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock
til at spørge efter en der vil gøre det mod betaling.

Den gruppe du har postet i er IKKE til handel.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Læs om netiketten på usenet: www.usenet.dk/netikette/
Hvilken gruppe du skal vælge? Se http://www.usenet.dk/grupper.pl
Generelt er www.usenet.dk et godt sted at kigge forbi.
Ny på usenet? Kig forbi nyhedsgruppen news:dk.velkommen

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 10-08-02 15:53

hvis du skal have unlockt din 3310 så gør jeg det billigt.
ring på 28657498 på hverdage efter kl 20,30 eller i weekendt fra kl 12,00-19,30
mvh daniel