/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Bekæmpelse af skadedyr
Fra : sfl17
Vist : 3485 gange
60 point
Dato : 06-04-04 10:23

Hej, jeg har tofarvede frømøl i mit køkken, og de gider ikke blive udryddet, skønt jeg er flittig med fluesmækkeren og har smidt al angrebet mad væk.. Ifølge Statens Skadedyrlaboratorium skal man sprede et produkt indeholdende pyrethrin for at udrydde de små sataner - men hvor køber man den slags? Og hvad koster det?!

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 06-04-04 10:34

sfl17

prøv at kontakte Killit A/S de kan oplyse dig hvad du skal gøre, bor du til leje er det din husvært der skal ordne det.

mvh
Per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 06-04-04 10:40

sfl17

rettelse selskabet hedder Mortalin A/S www.mortalin.dk

mvh
Per

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 06-04-04 11:17

http://www.pitstoppets.dk/loppe&flaat.html

Pris:
236 ml. - Kr. 92,-

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : 2603ph

Dato : 06-04-04 11:26

Hej sfl17

Rådet du har fået fra Staten er udmærket - jeg vil anbefale et
pyrethroid-middel, der er et kunstigt pyrethrummiddel.
F.eks. Bio-Trinol, der er godkendt til indendørs brug.
Midlet kan anvendes til alle slags småkræ, og er ugiftigt for
mennesker og dyr - hvilket fremgår af flasken.
Anvendes det til myrer indendørs så husk at du ikke må fjerne de døde myrer.
Dem slæber kammeraterne så ned i boet, hvor de forgifter de andre.

Bio-trinol o. lign. kan købes i foderstofforeninger, havecentre og mange
andre butikker, der fører havesager.

Mvh

2603ph

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 70 point
Dato : 06-04-04 11:28
Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 06-04-04 12:00

Cooper, din banan! Det er sgu ikke min hund, der er angrebet (har i øvrigt ikke nogen!) ...

Godkendelse af svar
Fra : sfl17

Dato : 06-04-04 12:02

Tak for svaret briani.

Kommentar
Fra : hutlihut

Dato : 06-04-04 12:04

Kandu har fået en Google 2 der tilsyneladende ikke kan læse heller