/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ingen Kazaa Lite ++ i proceslinjen?
Fra : knallert1234
Vist : 360 gange
100 point
Dato : 06-04-04 00:58

Er det muligt at fjerne/skjule "K"-ikonet fra proceslinjen (eller hvad den højre del af den nederste bar, hvori genveje mm. befinder sig, nu hedder ), således at det (ikonet) ikke er synligt når programmet kører??
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-04-04 01:09

Hvis du bruger winxp kan du højreklikke på et tomt område på processlinien, gå ind under egenskaber >> Tilpas Og vælge Skjul altid!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-04-04 01:13

Kræver selvfølelig at du har sat flueben i Skjul inaktive ikoner!

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 06-04-04 02:11

Hvis jeg forstår dig ret vil du have at ikonet ikke kan ses selvom programmet kører.
Det kan du ikke - men du kan skifte ikonet til et andet så man ikke kan se hvad det er der kører.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-04-04 02:17

>>refi
Hvorfor tænker jeg ikke som dig?
Så havde jeg lige tjent 110 point......

Jeg har siddet og tænkt på det i en time nu, og har ikke fundet ud af det........ Men så kommer du og tænker for alle.......

Vil du forresten ikke sælge din Acer MP3?????
Kender en der vil købe........ Vi kunne evt. bytte......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-04-04 02:37

Du kan da oprette et nyt spørgsmål - så må vi jo se

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-04-04 09:25

Jamen er den bedste metode ikke helt at afinstallere kazza ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-04-04 10:46

Jo

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 06-04-04 11:25

Det kan nu godt lade sig gøre at skjule visse ikoner fra højre hjørne nederst! .....

http://download.com.com/3000-2344-9478189.html?tag=lst-0-10

Mvh. Cooper ...........

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-04-04 11:36

Ja "visse"
Men du kan ikke skjule ikoner på programmer du åbner - kun ændre dem.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-04-04 22:20

Men hvorfor dog skjule ikonet, er det for at evt. forældrer ikke kan "SE" at der logges på eller hvad?

På den anden side vil det alligevel blive opdaget enten hvis computeren er fyldt med virus/spyware, eller når politiet står uden for døren og beder om at "låne" den.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-04-04 22:27

Jeg har heller ikke helt forstået hvorfor - men måske har vi misforstået spørgsmålet.
"knallert1234" kommer vel tilbage og svarer.

Godkendelse af svar
Fra : knallert1234

Dato : 07-04-04 11:34

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-04-04 11:41

selv tak