/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
PES 3 (sortesvin)
Fra : Emanuel_Rose
Vist : 451 gange
50 point
Dato : 05-04-04 21:28

Er der nogen måde hvorpå man kan få dommeren til at slappe lidt asier i spillet. Jeg syntes han fløjter kampen fuldstændig i stykker!

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 06-04-04 09:21

Du kan jo indstille "referee strictnes" i en af menuerne. Der kan du vist nok vælge "random" eller vælge en bestemt dommer som dømmer på en bestemt måde (hårdt, mildt, osv.)

Mikael

Kommentar
Fra : Emanuel_Rose

Dato : 06-04-04 10:35

Jeg har fundet stedet hvor mann kan vælge hvad for en dommer der skal dømme, men hvem er fair, og mht. strictnes så kan jeg dæleme ikke finde det i nogle af menuerne???

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 06-04-04 10:53

Hmmm..... nu er jeg på arbejde og husker desværre ikke helt nøjagtig hvad og hvordan man indstiller dette. Men mon ikke du bare nøjes at prøve de forskellige dommere.?

Mikael