/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
flet af etiketter i word
Fra : ajohansen
Vist : 893 gange
100 point
Dato : 05-04-04 15:07

Hej
Jeg sidder og skal udskrive en side med etiketter med forskellige poster (etiketter). Selve fletningen gik godt (måske) i hvert fald er alle poster forskellige, men i det øjeblik jeg trykker "print", ændre alle poster sig til samme post, som her er den første post på arket.

Nogen der har en ide til hvad det er der gået galt. Jeg brugte guiden i word 2002.

//anne

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 05-04-04 15:08
Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 05-04-04 15:09
Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 05-04-04 15:16

OK, men det giver ikke nogen løsning på mit specifikke problem (jeg har jo netop brugt en guide).

//

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-04-04 15:18

Fra hvilken database fletter du?

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 05-04-04 15:31

fra en flettefil oprettet i word (men en .mdb altså access).

//anne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-04-04 15:34

Efter du har flettet men inden du printer kan du få vist en udskrift.
Viser den også kun EEN post.

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 05-04-04 15:40

der er den god nok

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-04-04 15:50

Det lyder meget besynderligt - hvis "vis udskrift" er rigtig er det jo den der bliver skrevet ud.
Prøv at printe ud fra "vis udskrift".
Du behøver jo ikke forsøge med dyre etiketter, men bare med et stykke normalt A4 papir.

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 05-04-04 16:00

Nøjagtigt det samme i det øjeblik jeg sender til printer ændrer den til at indeholde samme etiket. det er virkeligt spøjst. jeg bruger samme fil til at sætte navn ind i et dokument her går det som det skal.
jeg har en ide om at det er fordi der ikke er et sektionsskift. men burde det ikke bare være der når det nu er etiketter.

//anne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-04-04 16:05

Prøver lige med et lille forsøg selv...

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 05-04-04 16:31

Hmmm.
Når jeg starter på et tomt Worddokument og kører guiden brevfletning igennem og fletter fra en access database får jeg en visning der viser alle navne fra den database. Hvis jeg derefter udskriver, kommer alt korrekt ud.

Jeg tror du lige skal prøve at gå hele din wordopsætning igennem - et eller andet må stå forkert.

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 05-04-04 16:44

nu er problemet løst jeg gik i <indstillinger> <udskriv> og fjernede <opdater felter> det hjalp.

//anne

Godkendelse af svar
Fra : ajohansen

Dato : 05-04-04 16:52

Tak for svaret refi. det hjalp med at ændre indstillinger

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-04-04 16:55

selv tak.
Det glæder mig at der var en løsning på et "mystisk" problem.
Som regel er det kun småting der går galt - men virkningen kan være stor.