/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
flet af etiketter i word
Fra : ajohansen
Vist : 423 gange
100 point
Dato : 05-04-04 15:05

Hej
Jeg sidder og skal udskrive en side med etiketter med forskellige poster (etiketter). Selve fletningen gik godt (måske) i hvert fald er alle poster forskellige, men i det øjeblik jeg trykker "print", ændre alle poster sig til samme post, som her er den første post på arket.

Nogen der har en ide til hvad det er der gået galt. Jeg brugte guiden i word 2002.

//anne

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 05-04-04 15:06
Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 05-04-04 15:09

Sorry
fejl placering af indlæg

//anne

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 05-04-04 15:15

Ja og hvis dscoop80 havde været lidt vågen havde han ikke svaret begge steder men hjulpet dig af med det en spørgsmål.

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 05-04-04 15:22

for at lukke denne bommert får <<refi>> poient specielt fordi det til tider er mere end irriterende bare at få et link hvor man så kan rode rundt for derefter at finde ud af at ens problem overhovedet ikke bliver berørt.

//anne

Godkendelse af svar
Fra : ajohansen

Dato : 05-04-04 15:23

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-04-04 15:26

selv tak
Det skader jo ikke at hjælpe hinanden.
Der er flere der laver den slags bommerter og så kan man jo nå at slette bare ingen svarer.