HijackThis...
Fra : Toupie
Vist : 408 gange
200 point
Dato : 05-04-04 14:48

Jeg har lige brug for hjælp til denne...

Logfile of HijackThis v1.97.7
Platform: Windows XP (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Program Files\Norton Internet Security\NISUM.EXE
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
C:\Program Files\Browser Mouse\mouse32a.exe
C:\Program Files\Common Files\slmss\slmss.exe
C:\WINDOWS\mwsvm.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\WINDOWS\System32\RunDll32.exe
C:\Program Files\Winamp\winampa.exe
C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe
C:\PROGRA~1\LEXMAR~1\ACMonitor_X73.exe
C:\PROGRA~1\LEXMAR~1\AcBtnMgr_X73.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\printray.exe
C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
C:\Program Files\VIA\RAID\raid_tool.exe
C:\Program Files\WinZip\WZQKPICK.EXE
C:\Program Files\Norton Internet Security\ccPxySvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Documents and Settings\Mikkel Olsen\Desktop\hjt.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://hot-searches.com/search.php?v=6&aff=2376248
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://hot-searches.com/index.php?v=6&aff=2376248
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://hot-searches.com/index.php?v=6&aff=2376248
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://popnav.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://contexualsearch.com/searchbar.html
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.seekseek.com/quicksearch.asp?session=20F93E23-2C1C-4548-A392-3BA14DF11190&version_id=18
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *hot-searches.com*;*lender-search.com*
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://searchcentral.cc/index.php?v=4&aff=2817
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts file is located at: C:\WINDOWS\nsdb\hosts
O1 - Hosts: 81.211.105.69 lender-search.com
O1 - Hosts: 81.211.105.68 hot-searches.com
O2 - BHO: DefaultSearch.SeekSeek - {5074851C-F67A-488E-A9C9-C244573F4068} - C:\WINDOWS\ieasst.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: (no name) - {CA96E61C-7613-F6C1-C8F0-CCAC642554E4} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [FLMBROWSEMOUSE] C:\Program Files\Browser Mouse\mouse32a.exe
O4 - HKLM\..\Run: [slmss] C:\Program Files\Common Files\slmss\slmss.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Mwsvm] C:\WINDOWS\mwsvm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Program Files\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [AnyDVD] E:\Program Files\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Lexmark X73 Button Monitor] C:\PROGRA~1\LEXMAR~1\ACMonitor_X73.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Lexmark X73 Button Manager] C:\PROGRA~1\LEXMAR~1\AcBtnMgr_X73.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PrinTray] C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\printray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [fash] C:\WINDOWS\fash.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - Global Startup: InterVideo WinCinema Manager.lnk = C:\Program Files\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
O4 - Global Startup: VIA RAID TOOL.lnk = C:\Program Files\VIA\RAID\raid_tool.exe
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\Program Files\WinZip\WZQKPICK.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O16 - DPF: {02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B} (QuickTime Object) - http://www.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab
O16 - DPF: {1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} - http://ak.imgfarm.com/images/nocache/funwebproducts/SmileyCentralInitialSetup1.0.0.6.cab
O16 - DPF: {62475759-9E84-458E-A1AB-5D2C442ADFDE} - http://a1540.g.akamai.net/7/1540/52/20040105/qtinstall.info.apple.com/mickey/dk/win/QuickTimeFullInstaller.exe
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?38082.2225925926
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 05-04-04 14:56

"Ad-aware version 6" burde klare dit problem!
hent den nyeste version her:
http://www.soft32.com/download-Ad_aware_6-497-5.html

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-04-04 15:02

Få Spywarefri til at kører din log igennem hvis ikke arlet har tid
Mvh Sune
http://www.spywarefri.dk/virusscannere.htm

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-04-04 15:02

Dscoop80

Hvis Ad-aware havde været nok, så havde jeg ikke sendt en hijack fil herind
Til orientering kan jeg oplyse, at der også er scannet med Panda online, men computeren lukker ned inden den når gennem scanningen...

// Toupie

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-04-04 15:12

Så prøv i fejlsikret tilstand
Mvh sune

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-04-04 15:17

Sunowich

Jeg venter pænt og tålmodigt på, at Arlet eller en anden renser min log, ok???

// Toupie

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-04-04 15:24

Det er helt ok men du kan få den ordnet ligesom arlet ville gøre hos spyware men det er jo op til dig
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-04-04 15:25

Hvais du kigger på hans profil og hjemmeside har han jo stået i lære hos dem
Hav en god dag
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-04-04 15:25

Sunowich

I know

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-04-04 15:26

Øhh et A for mange

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 05-04-04 17:46

Undskyld ventetiden, måtte ikke gå tidligere idag for chefen*S*

Så er jeg her og går igang med at tjekke loggen.

30 min, så er den klar

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-04-04 17:56

Herligt Arlet, du er ventetiden værd

"Heldigvis" er det ikke min computer og da jeg også har fyraften er jeg ikke i nærheden af "ejeren" og computeren mere, så jeg låner lige min profil ud så I kan få det ordnet Når det er overstået overtager jeg mig profil igen og lukker spørgsmålet

// Toupie

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 05-04-04 18:11

Flyt først filen Hijackthis til en mappe oprettet kun til den.

Du skal nu til at i gang med at fixe:

Deaktiver systemgendannelse:
http://www.arlet.dk/systemgendannelsen.htm

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, luk hijackthis igen.
Dobbelttjek, så alt kommer med.

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://hot-searches.com/search.php?v=6&aff=2376248
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://hot-searches.com/index.php?v=6&aff=2376248
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://hot-searches.com/index.php?v=6&aff=2376248
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://popnav.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://contexualsearch.com/searchbar.html
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.seekseek.com/quicksearch.asp?session=20F93E23-2C1C-4548-A392-3B A14DF11190&version_id=18
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *hot-searches.com*;*lender-search.com*
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://searchcentral.cc/index.php?v=4&aff=2817
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

O1 - Hosts file is located at: C:\WINDOWS\nsdb\hosts
O1 - Hosts: 81.211.105.69 lender-search.com
O1 - Hosts: 81.211.105.68 hot-searches.com

O2 - BHO: DefaultSearch.SeekSeek - {5074851C-F67A-488E-A9C9-C244573F4068} - C:\WINDOWS\ieasst.dll
O2 - BHO: (no name) - {CA96E61C-7613-F6C1-C8F0-CCAC642554E4} - (no file)

O4 - HKLM\..\Run: [slmss] C:\Program Files\Common Files\slmss\slmss.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Mwsvm] C:\WINDOWS\mwsvm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [fash] C:\WINDOWS\fash.exe

O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000

Find og slet i fejlsikret(f8 ved opstart):

C:\Program Files\Common Files\slmss\slmss.exe
C:\WINDOWS\mwsvm.exe

Derefter genstarter du og sender en ny log herind, for at se om vi har fået den helt ren.
Først når din log er endelig godkendt, må du aktiver din systemgendannelse igen.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-04-04 18:47

her er log filen

Logfile of HijackThis v1.97.7
Platform: Windows XP (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\savedump.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Norton Internet Security\NISUM.EXE
C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
C:\Program Files\Browser Mouse\mouse32a.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\WINDOWS\System32\RunDll32.exe
C:\Program Files\Winamp\winampa.exe
C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe
C:\PROGRA~1\LEXMAR~1\ACMonitor_X73.exe
C:\PROGRA~1\LEXMAR~1\AcBtnMgr_X73.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\printray.exe
C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
C:\Program Files\VIA\RAID\raid_tool.exe
C:\Program Files\WinZip\WZQKPICK.EXE
C:\Program Files\Norton Internet Security\ccPxySvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\AUpdate.exe
C:\Documents and Settings\Mikkel Olsen\Desktop\hjt.exe

O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [FLMBROWSEMOUSE] C:\Program Files\Browser Mouse\mouse32a.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Program Files\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [AnyDVD] E:\Program Files\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Lexmark X73 Button Monitor] C:\PROGRA~1\LEXMAR~1\ACMonitor_X73.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Lexmark X73 Button Manager] C:\PROGRA~1\LEXMAR~1\AcBtnMgr_X73.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PrinTray] C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\printray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - Global Startup: InterVideo WinCinema Manager.lnk = C:\Program Files\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
O4 - Global Startup: VIA RAID TOOL.lnk = C:\Program Files\VIA\RAID\raid_tool.exe
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\Program Files\WinZip\WZQKPICK.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O16 - DPF: {02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B} (QuickTime Object) - http://www.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab
O16 - DPF: {1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} - http://ak.imgfarm.com/images/nocache/funwebproducts/SmileyCentralInitialSetup1.0.0.6.cab
O16 - DPF: {62475759-9E84-458E-A1AB-5D2C442ADFDE} - http://a1540.g.akamai.net/7/1540/52/20040105/qtinstall.info.apple.com/mickey/dk/win/QuickTimeFullInstaller.exe
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?38082.2225925926
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 05-04-04 18:49

Skal fixes:
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k

genstart og ny log

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-04-04 18:56

vad med alle de bacup filer der ligger sig på skrivebordet

Logfile of HijackThis v1.97.7
Platform: Windows XP (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\savedump.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Norton Internet Security\NISUM.EXE
C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
C:\Program Files\Browser Mouse\mouse32a.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\WINDOWS\System32\RunDll32.exe
C:\Program Files\Winamp\winampa.exe
C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe
C:\PROGRA~1\LEXMAR~1\ACMonitor_X73.exe
C:\PROGRA~1\LEXMAR~1\AcBtnMgr_X73.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\printray.exe
C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
C:\Program Files\VIA\RAID\raid_tool.exe
C:\Program Files\WinZip\WZQKPICK.EXE
C:\Program Files\Norton Internet Security\ccPxySvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Documents and Settings\Mikkel Olsen\Desktop\hjt.exe
C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\AUpdate.exe

O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [FLMBROWSEMOUSE] C:\Program Files\Browser Mouse\mouse32a.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Program Files\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [AnyDVD] E:\Program Files\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Lexmark X73 Button Monitor] C:\PROGRA~1\LEXMAR~1\ACMonitor_X73.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Lexmark X73 Button Manager] C:\PROGRA~1\LEXMAR~1\AcBtnMgr_X73.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PrinTray] C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\printray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - Global Startup: InterVideo WinCinema Manager.lnk = C:\Program Files\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
O4 - Global Startup: VIA RAID TOOL.lnk = C:\Program Files\VIA\RAID\raid_tool.exe
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\Program Files\WinZip\WZQKPICK.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O16 - DPF: {02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B} (QuickTime Object) - http://www.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab
O16 - DPF: {1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} - http://ak.imgfarm.com/images/nocache/funwebproducts/SmileyCentralInitialSetup1.0.0.6.cab
O16 - DPF: {62475759-9E84-458E-A1AB-5D2C442ADFDE} - http://a1540.g.akamai.net/7/1540/52/20040105/qtinstall.info.apple.com/mickey/dk/win/QuickTimeFullInstaller.exe
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?38082.2225925926
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-04-04 18:57

hvad backup

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 200 point
Dato : 05-04-04 19:00

Så er du ren og kan aktiver din systemgendannelse igen

For at beskytte dig mod snavs har jeg lavet en sikkerhedspakke,
som du kan hente her : www.arlet.dk/pakke.htm

Hent Sp1 til Windows og IE samt alle kritiske opdateringer her:
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

De backup filer sletter du bare, da det er det snavs vi har slettes..

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 05-04-04 19:06

Arlet

Jeg er lige med på sidelinien her
Denne fil er der stadig????
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k

Skal den ikke slettes???

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 05-04-04 19:10

Wilduhr-> Godt set

Når vi nu har prøvet et par gange, så kan det være lige meget. Det er ikke snavs, det er bare en lille unødvendighed..

Så vi lader den hvile i fred*S*

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 05-04-04 19:14

Ok Arlet

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-04-04 19:22

tak

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 05-04-04 19:29

Velbekommen

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 05-04-04 19:46

Hej Arlet

Nu har jeg overtaget min profil igen så jeg takker for hjælpen og lukker tråden I tidernes morgen da du fixede min egen pc, lovede jeg dig et knus så nu skylder jeg dig 2

// Toupie

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 05-04-04 19:49

Helt i orden*S*