/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Visir på bieffe hjelm
Fra : glol
Vist : 904 gange
20 point
Dato : 05-04-04 09:15

Er der en der ved hvordan jeg demonterer visiret på min bieffe hjelm. Jeg har vendt og drejet hjelmen, men kan ikke finde hverken skruer eller klips?

Kommentar
Fra : nulrik

Dato : 05-04-04 09:34

kan du komme nærmere ind på hvilken model du har ??

Kommentar
Fra : glol

Dato : 05-04-04 12:01

Jeg tror det er en B12, selve visir anordningen minder i det mindste om den. Muligvis min er en ældrer model. Håber det hjælper lidt!!

Kommentar
Fra : nulrik

Dato : 05-04-04 12:09

i så fald tror jeg at du kan skyde "klappen" på hjelmen hvor visiret går ind frem og tilbage og derinde under
kan du skifte dit visir - håber jeg har ret -
hilsen Niels

Kommentar
Fra : glol

Dato : 05-04-04 12:12

Det skal da forsøges
mvh Glenn

Kommentar
Fra : timses

Dato : 13-04-04 14:50

Hvis du ikke har fået visiret af endnu, kan jeg fortælle dig, at du skal åbne visiret helt, og så simpelthen tage fat i visirpladen og rykke til, pas lidt på da det bare er plastic tapper der holder pladen .Sådan er de fleste Bieffe hjelme lavet . Kan selvfølgelig være en speciel model. dette var mit bud . Mvh Timses

Kommentar
Fra : glol

Dato : 13-04-04 15:40

Hej Timses
Du har ret, det er måden at gøre det på. Jeg blev til strækkelig desperat for nogle dage siden, så jeg begyndte at bruge kræfter og vupti så var den der.
Men tak for dit svar.
mvh. Glenn