/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Rengøring af havemøbler
Fra : Bahman
Vist : 4097 gange
40 point
Dato : 13-05-02 22:45

Hvordan kan jeg rengøre jordslåede beskidte hvide plastikhavemøbler??

Kommentar
Fra : loonz

Dato : 13-05-02 22:56

Hej,
Flemming Leth fra Det' Leth har svaret på det spørgsmål i sit program. Se hans løsning på:

http://www.dr.dk/leth/raad_sider/raad-lister/haven.shtm#h20

God fornøjelse

/Loonz

Accepteret svar
Fra : loonz

Modtaget 50 point
Dato : 13-05-02 22:56

Hej,
Flemming Leth fra Det' Leth har svaret på det spørgsmål i sit program. Se hans løsning på:

http://www.dr.dk/leth/raad_sider/raad-lister/haven.shtm#h20

God fornøjelse

/Loonz

Kommentar
Fra : loonz

Dato : 13-05-02 22:56

Hov, der gik vist lidt kludder i det...

Godkendelse af svar
Fra : Bahman

Dato : 13-05-02 23:07

Godt svar, men mon ikke det bedre kan betale sig, at købe nye stole (25 kr) end at investere i alle Let's ramedier?

Kommentar
Fra : loonz

Dato : 13-05-02 23:09

Hvis nye stole kun koster 25 kr, så er det sikkert det nemmeste ja, men hvis du gemmer Leth's remedier til næste år, kan de jo bruges igen, istedet for at købe nye stole igen. Det er vel trods alt mere miljøvenligt at rengøre dem, fremfor at købe nye?

Kommentar
Fra : Bahman

Dato : 13-05-02 23:17

Ja ,Det er rigtigt.Tak for svar.
mvh Bamol

Kommentar
Fra : loonz

Dato : 13-05-02 23:20

Takker for points!
Held og lykke med rengøringen.

Kommentar
Fra : kjeldgaard

Dato : 14-05-02 22:41

Hej Bahman,

Selvom spørgsmålet er lukket, får du nu lige en mulighed mere:

Man kan med fordel anvende de klargøringsmidler, som man bruger til forårsklargøring/vedligehold af glasfiberbåde. Det kræver lige så meget knofedt som Leth´s, men jeg siger dig det bliver flot! Overfladen bliver skinnede blank og kan resten af året tørres over med en tør klud og voila - "ny" stol.

Vores stole holdt sig flotte i 2 sæsoner, 3. år var de blevet mattere og i år - tja, vi må vel hellere igang med genopfriskningen. Jordslåethed er der intet af.

hav en god sommer på terrassen! Kjeldgaard