/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Beyond Good & Evil
Fra : amc
Vist : 690 gange
70 point
Dato : 04-04-04 22:45

Jeg har købt Beyond Good & Evil men det vil ikke køre rigtig på min pc selv om den har det der skal til...Er der andre der har haft problemer med det spil... Så vil jeg da godt have lidt hjælp...

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 04-04-04 23:06

prøv at downloadet patchen der til. det vil sirket hjælpe

Kommentar
Fra : amc

Dato : 04-04-04 23:15

Har jeg gjordt det hjalp ikke

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 04-04-04 23:28

Hvad er din spec

Kommentar
Fra : amc

Dato : 04-04-04 23:41

Hvad er spec vist du mener min pc så er det en AMD Athlon 1800+ 640 MB ram 140 GB harddisk 128 MB Grafikkort
mit lyd kort er onbord...Jeg har også et Creative Blaster 4,1 men det måttet jeg tage ud da jeg har spil der ikke kan køre eller (Hitman 2 Freedom Fighters og et par stykker mere som mine børe spiller)

Accepteret svar
Fra : Surf

Modtaget 70 point
Dato : 05-04-04 00:12

hmmm så bure du at kunne spille spillet. men jeg ved ikke rigtig. måske er der andre der vil hjælpe. men siden du har internet kan du jo også prøvet at kontakte ubi-soft tech support. de kan hjælpe dig. men du bliver så nødt til at vente med et svar der i noglen timer da

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 13-04-04 20:58

amc

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men jeg har selv haft samme problem. Skærmen flimrer og ser ret besynderlig ud. Er det samme sygdom du har? For så må jeg hellere følge lidt med i tråden her.

Rosekamp

Kommentar
Fra : amc

Dato : 14-04-04 08:46

Rosekamp
Det er lige det der er galt....Jeg tror der er noget med lydkort men er ikke sikker...Mit er onbord jeg har kørt med et andet lydkort men da ville Hitman 2 + Freedom Fighters ikke køre så det måttet jeg tage ud igen...

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 14-04-04 18:15

Mit lydkort er også noget indbygget surround sound halløj. Hvordan kan det være at lydkort har noget med billedet at gøre?

Rosekamp

Kommentar
Fra : amc

Dato : 14-04-04 22:44

Til Rosekamp
Ja det har en hel del da sige...Jeg skriv en masse samme med dem der har lavet Freedom Fighters og til sidst kom vi (ok nok dem) det var mit nye lydkort så jeg tog det ud og vups så kørte mine spil...Glad var jeg lige til jeg købet Beyond Good & Evil til vores børn for nu er den galt igen...Men der står og også bag på at det skal være SOUND CARD Direct x 9 compatible og det ved jeg ikke om mit kort er.....

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 29-01-07 08:48

Tak for svaret Surf.