/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
hjælp til at finde rejse til tyrkiet imo~
Fra : snaptil
Vist : 366 gange
200 point
Dato : 04-04-04 19:59

hejsa
jeg har en kammerat der gerne vil til tyrkiet i morgen tre voksne samt et barn(7).. men det syntes ikke at være muligt at finde nogen rejser. evt kun fly .. helst til izmir eller marmaris. varighed en uge

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 04-04-04 20:18

Hejsa
Har i kigget her:
http://www.afbudsrejsen.dk/

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-04-04 20:28

Hejsa

Prøv dette links

http://www.rejse-guide.dk/rejsebureauer/afbudsrejser/

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 04-04-04 20:31

det er rigtigt svært.. kigger på jeres side forslag samt en masse andre men lige præcis tyrkiet virker det ikke som om der er rejser til lige nu.. er der nogender har noget imod at kigge lidt nærmere på de sider og se om der evt,. er mulighed for en afgang i aften eller i morgen..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-04-04 20:38

Det er lidt sent at se efter den rejse.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 04-04-04 20:39

he he .. jep det kan du have ret i.. men vil hellere have lidt hjælp..

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-04-04 20:43

Hejsa

Prøv at kikke på

Tyrkiet experten

Her er deres hjemmeside

http://www.tyrkieteksperten.net/lastm_billund.asp

Og her kan du kontakte dem

http://www.tyrkieteksperten.net/kontakt.asp

Brian

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-04-04 20:44

tag til lufthavnen og vent der på en afbudsrejse.
mange har fået en billig ferie på den måde.
afsted med jer og god ferie.
ps hvis i accepterer andet rejsemål er chansen større.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 04-04-04 20:45

mener at der findes en hjemmeside hvor det er muligt at finde flybilleter hvor der evt skal skiftes i et andet land.. der var noget om det i et tv-program.. nogen der kender den side..

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 04-04-04 20:45

desværre det skal være tyrkiet..

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 04-04-04 20:47

tyrkiet eksperten har lukket for idag.. det med lufthavnen lyder som et godt forslag.. hvis du gider at hjælpe med at undersøge hvilke lufthavne der har afgang til tyrkiet i dag eller i morgen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-04-04 20:53

kan i ikke noget selv, internetforbindelsen er da ok
telefonen er opfunden.
Men Kastrup er det sikreste kort.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-04-04 20:53

Næste er Sturup i sverige.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 04-04-04 20:56

har ringet til billund og kastrup luft havn og mærsk og .. og ..og . det virker umuligt..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-04-04 20:57

Hamburg, afsted i bilen, nu.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 200 point
Dato : 04-04-04 21:00

Inden i kører kan i studere denne side.
http://www.trafikken.dk/wimpdoc.asp?page=document&objno=15327

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 04-04-04 21:00

så lige på hamburg.. kunne kun se en kl 1350 imorgen.. kan ikke nå til hamburg på en time her til 2150 (-:

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-04-04 21:01

helt fint, kl 13.50 den tar i.
god ferie

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 04-04-04 21:04

vender lige tilbage.. min kammerat er taget hjem for idag.. og jeg gider ikke kigge på det mere idag.. alle danske rejseselskaber har lukket.. (lige op til en ferie tid wauw).. men ellers bliver det måske hamburg.. tak for hjælp foreløbelig

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-04-04 21:05

det er ok, og sjovt var det også.

Kommentar
Fra : jvchris

Dato : 05-04-04 12:06

Søg på GONOW eller RejseZonen

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 20-04-04 01:01

Tak for svaret Teil.