/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Divx problemer!
Fra : Jonn87
Vist : 408 gange
110 point
Dato : 04-04-04 19:58

Jeg kan ikke afspille mine divx...
Når jeg åbner filmen så kommer det første billed frem, og det fryser og så kan man kun høre lyden!

Jeg har prøvet at installere forskellige codec's som feks, DivX, Nimo, Xvid, SLD Codec pack... ligemeget hvilket codec jeg installere kommer det nævnte problem!

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 04-04-04 20:13

Hvad prøver du at afspille med?

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 04-04-04 20:14

Hvilken afspiller?

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 04-04-04 20:15

windows media player, Divx subtitle displayer

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-04-04 20:21

Hejsa

Hvis du kører med xp.

Prøv at reinstallerer din mediaplayer

Skriv dette i kør-husk at have din xp cd i

rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection InstallWMP7 132 c:\windows\inf\wmp.inf

Eller du kan hente den sidste nye mediaplater her

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/intl/download/default.asp?DispLang=da

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-04-04 20:23

Tillæg

Det blev vist lidt rodet,den linje du skal kopierer ned i kør er

rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection InstallWMP7 132 c:\windows\inf\wmp.inf

Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-04-04 20:24

Der er sku noget galt med kandu idag

rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection InstallWMP7 132 c:\windows\inf\wmp.inf

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 04-04-04 20:45

Jeg har fået løst problemt...
Mærkeligt nok ved at slette alle mine codec... og afspille filmen uden codec

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-04-04 20:46

Hejsa igen

Du skal lige huske hvis du reinsrallerer din mediaplayer

Så gå lige ind her

http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

Da der er kommet en del opdateringer der til

Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-04-04 20:49

Hejsa igen

Ja det lyder godt nok mærkelig

Men helt fint du selv løste dit proplem.

Kan du forsat have en god aften

Mvh
Brian

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 04-04-04 23:38

Der må da være en codec til divx, ellers kan man da ikke afspille dem over mediaplayer! Mediaplayer har ikke naturlig understøttelse for divx, mener jeg! Så det der nok er sket er at du har installeret alt for mange codecspakker, og nogle af dem har konfliktet!

Godkendelse af svar
Fra : Jonn87

Dato : 22-05-04 15:05

jeg slettede alle mine codec's og installerede kun 1 ... det hjalp!