/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Videnskab
Fra : Kiruba
Vist : 417 gange
10 point
Dato : 13-05-02 17:39

Hej,
Hvad med at oprette et forum for naturvidenskab. Altså et sted, hvor alt videnskabeligt kan diskuteres. Gerne hypotetiske og filosofiske emner. Jeg synes at det kunne være kanon.
Håber at i går ind for det...

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-05-02 18:30

super ide...godt gået.
Venligst
Mango

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 13-05-02 21:56

Hej

Den ide er jer da med på

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Kiruba

Dato : 14-05-02 13:48

Hej igen, det er dejligt at høre at der er opbakning om min ide. Nu skal vi vel bare have nogel flere med på den, så vi kan få kandu.dk til at lave sådan et forum?
Hvordan foregår det?
hilsener
Kiruba

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 14-05-02 15:19

Hej
Jamen til starte med, kan vi da tilslutte os ideen hér, så ser man da, at der er interesse for emnet.
Mvh
Nocom

Kommentar
Fra : kajsvaj

Dato : 14-05-02 18:35

Hvad ville det indebære at være med i et sådant forum. Findes der virkelig ikke sådan et i forvejen.

Naturvidenskab er altid fedt, så lad os bare få mere af det! Måske skulle man bare prøve at afgrænse det lidt ? Biologi, Fysik, Kemi, Illustreret Videnskab, En skør skør verden, eller Pyramidiologi ?

De sidste emner opfattes jo af nogen som naturvidenskab.

Kommentar
Fra : Kiruba

Dato : 14-05-02 21:52

Jeg ved ikke rigtigt hvad en afgrænsning ville indebære. Min oprindelige ide var nemlig at man bare kunne diskutere løs eller stille spørgsmål om alt mellem himmel og jord. F.eks. konkrete spørgsmål om tømmermænd (kemi, biokemi), evolutionsteorier eller sågar filosofi (forurening, menneske vs. natur osv).
Hvor er det bare fedt, at interessen er så stor.
Spred budskabet, og lad os præge denne hjemmeside
Nogen, der har noget at spørge om/disputere? (eller evt. kender nogen der har...)

Kommentar
Fra : Kandu.dk

Dato : 15-05-02 21:54

Videnskab
- Biologi
- Fysik
- Kemi
- Andet videnskab

er oprettet
Team Kandu.dk

Kommentar
Fra : Kiruba

Dato : 16-05-02 14:17

YES!
Mission accomplished!
Vi ses inde på kandu.dk´s nye kategori (VIDENSKAB)!!!

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 18-05-02 23:08

NU mangler vi bare et forum, hvor kandu gider at debattere med deres egne brugere ??

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 19-05-02 09:28

Godt gået

Mvh
Parkenss