/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bærbar ( Udlandet? )
Fra : BXTC
Vist : 407 gange
200 point
Dato : 04-04-04 15:13

Hej, jeg skal til at købe en bærbar, en Acer TM 803LMi, har fundet den til 14485 kr, men vil meget gerne finde den billigere! Evt i udlandet!?!
Men jeg er også åben for andre mulige bærbare der er næsten som denne, de skal være tynde og med centrino cpu!

200 point, og det ville være rigtig cool med noget hjælp, tusind tak!

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 04-04-04 15:20

Danmark er et af de billigste lande, når det drejer sig om computerudstyr, så du opnår næppe meget bedre priser i udlandet.
Det bedste du kan gøre at at benytte de forskellige tjenester (EDBpriser etc.) til at finde det bedste firma kombineret med den bedste pris. Selvfølgelig skal det være med centrino og vil du være helt sikker skal det også være et anerkendt mærke..
mvh bvh..

Kommentar
Fra : BXTC

Dato : 04-04-04 15:23

bvh, jeg har virkeligt prøvet alt, og vil meget gerne have 803LMI'ern, men synes den er en tand for dyr, selvom den har vundet stort set alle test den har været med i..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-04 15:25

Du får et helt andet problem hvis du køber i udlandet - det er dit tastatur.

Kommentar
Fra : BXTC

Dato : 04-04-04 15:26

Ja det er selvfølgelig rigtigt, men indland er okay, men hvor?

Kommentar
Fra : BXTC

Dato : 04-04-04 15:26

Ja det er selvfølgelig rigtigt, men indland er okay, men hvor?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 04-04-04 15:27

I øvrigt kig omkring - lur en god pris - og så afgiv et tilbud der er lidt under - så får du den sikkert også - det er en hård brance.

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 04-04-04 15:32

Er du sikker på at Acer TM 803LMi er med en centrino processor. Umiddelbart mener jeg det ikke..
Som refi skriver. Find den billigste pris på nettet (i Danmark). Skriv listen ud og tag den med til forhandleren. Jeg tjente engang 2000-på den måde da jeg skulle købe et kamerea...
mvh bvh..

Kommentar
Fra : BXTC

Dato : 04-04-04 15:37

Acer TM 803LMI Centrino-Mobile-1.6 512MB 40GB 15" DVD-RW(-) XP-Pro-M

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-04 15:45

Prøv at se her.
Jeg tror det er samme maskine bare med zitech´s eget navn
http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=139481

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-04 16:29

Gik du i coma over prisen

Kommentar
Fra : biksen.dk

Dato : 04-04-04 17:12

A-Book 3000TX Combo er en centrio 1400 mobil cpu og den fås i et prisleje der starter omkring 12000 men kig på biksen.dk under ny pc der er 5 forskellige maskiner at vælge imellem samt konfiguration

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 04-04-04 17:22

Kig i Netto,det er virkelig et tilbud-men jeg tror nok du skal skynde dig

Godkendelse af svar
Fra : BXTC

Dato : 09-08-04 14:45

Tak for svaret refi.