/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
gta vice city over lan!!!
Fra : W3rzax
Vist : 298 gange
10 point
Dato : 04-04-04 14:58

kan man ikk spille gta vice city over lan...???
For jeg hra bare hør t at man kan få et program så man godt kan spille over lan...
Men hvor kan man finde det henne har søgt på google.com/dk hehe :D

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 04-04-04 16:43

hej det kan du også... du skal hente to programmer... det ene hedder "mta vc" og det andet "the all seeing eye"
når de er hentet skal du lige læse de instrukser der er.. det kan godt være lidt svært at få til at køre..

xtrain.

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 05-04-04 01:23

Jamen ved du ikk hvor man kan hente det???

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 05-04-04 16:34

jov.. men har du aldrig hørt om google......?

direkte link.... http://www.mtavc.com/
http://www.udpsoft.com/eye2/index.html

xtrain..

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 06-04-04 13:39

Det her link det virker da ikk !!!!
http://www.mtavc.com/

Jeg kommer bare til det her link og der kan man da ikk hente den!!!
http://www.mtavc.com/downloads.php?file_id=60&vote=1

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 06-04-04 17:18

hey.det virker har lige hentet det.......der står "MTA:VC 0.3r2" i venstre hjørne(øverst) der skal du klikke på client og neders på siden der kommer frem står der "Mirror 1 by Night Ass" der klikker du og så har du den..

xtrain..

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 10-04-04 19:56

hallo!! du skal bare hente MTA VC ... IKKE the all seing eye... bare lav en server og connect til din anden computers IP adresse... :D

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 29-04-04 22:39

ehh, hvordan starter man det egentlig? Hvordan finder man sin "port"?

chrillemand

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 30-04-04 13:33

det er lidt svært at forklare, men når du har installeret mta-vc 0.3r2 så åbn serveren (kan ikke huske hvad den hedder men det er en dos-fil.) derefter åbn clienten, og derefter skal dem du spiller med indtaste server navnet. og så skal i trykke start. også kører den derudaf.

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 30-04-04 15:13

når jeg åbner the all seeing eye, så kan jeg trykke på en host knap, og så kan jeg vælge MTA VC.......og så skal jeg skrive en "port," "nick," "host," "pass," alt dette under "client & server information... hvad skal jeg gøre. Den foreslår en port der hedder "2003" og jeg går ud fra jeg bare skal skrive et eller andet navn som host, og så et nickname...men den disconnecter hele tiden, jeg kan overhovdet ikke komme ind!